عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۱۵۳۴
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۹
نرم‌افزار "جامع قرآنی" با امکاناتی همچون ارائۀ ۴۵ تفسیر فارسی، ۲۱۱ عنوان تفسیر عربی و ۴ تفسیر انگلیسی جمعاً به تعداد ۲۶۰ عنوان تفسیر در بیش از ۱۶۰۰ جلد از سوی مؤسسه نور منتشر شد.

عقیق:نرم‌افزار "جامع قرآنی"  از کامل‌ترین و جامع‌ترین نرم‌افزار همراه است که از سوی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی «مؤسسه نرم‌افزاری نور» منتشر شد. 

این نرم‌افزار  اولین نرم‌افزار پژوهشی قرآنی است که به صورت نسخه همراه تهیه و عرضه شده است به گونه‌ای که در ایران و جهان نظیری ندارد. رسم‌الخط کلمات با خط عثمان طه و نیریزی است. 

از جمله امکانات این نرم‌افزار موبایلی، ارائه 22 ترجمه به 32 زبان زنده دنیا همچون چون انگلیسی، آلمانی، ترکی، ایتالیایی و ... است که ذیل آیات با امکان انتخاب و استفاده ترجمه مورد نیاز کاربر قرار دارد. امکان قرائت آیات قرآن براساس قاریان مشهور ایران و جهان از دیگر ویژگی‌های این نرم‌افزار است. 

قرآن ,

ارائه 45 تفسیر فارسی، 211 عنوان تفسیر عربی و 4 تفسیر انگلیسی جمعاً به تعداد 260 عنوان تفسیر در بیش از 1600 جلد و نیز أعلام قرآن، اعم از أعلام خود قرآن و أعلامی که در شأن نزول آیات آورده شده و نیز فرهنگ جامع موضوعی قرآن کریم با بیش از 250 هزار مفهوم و موضوع از قرآن، برچسب‌گذاری تک تک آیات از جهت صرفی و نحوی  و همچنین معرفی جامع شأن نزول آیات، خواص سوره، مفاهیم کلی سوره، تعداد صفحات، علت نامگذاری، ترتیب نزول، محل نزول و سایر موارد از جمله امکانات این نرم‌افزار محسوب می‌شود. 

قرآن ,

جهت دانلود رایگان نرم‌افزار اندرویدی جامع قرآنی،  اینجا  کلیک کنید.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین