عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۰۹۹۹
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۹
در ایام دهه فجر؛
مدیر آموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران گفت: مراسم راه‌اندازی شبستان دارالقرآن مسجد مقدس جمکران و همچنین رونمایی از نرم‌افزارهای قرآنی با حضور مسئولان و مدیران مسجد، نماینده دارالقرآن عتبه حسینی، قاریان و اساتید پیشکسوت قرآنی برگزار می‌شود
عقیق:حجت الاسلام سجاد نیکخو عنوان کرد: یکی از برنامه‌های دینی و فرهنگی مسجد مقدس جمکران، فعالیت‌های قرآنی از جمله برگزاری محافل قرآنی، مسابقات ترتیل، حفظ و تفسیر و همچنین برگزاری کارگاه‌های آموزش قرآن کریم است که دارالقرآن این مکان شریف برگزار می‌شود.

مدیر آموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران اظهار داشت: برای گسترش فعالیت‌‌های قرآنی مسجد مقدس جمکران، شبستان دارالقرآن راه اندازی شده است که در ایام مبارک دهه فجر افتتاح می‌شود.

حجت الاسلام نیکخو یادآور شد: در این مراسم، ۱۵ نرم افزار قرآنی که توسط مدیریت آموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران تولید شده است، رونمایی می‌شود.

وی افزود: محتوای این نرم افزارها شامل محافل قرآنی که در سال گذشته و سال جاری در مسجد برگزار شده است، چهار کارگاه آموزشی با موضوع «هر مادر ایرانی، یک مربی قرآنی» که ویژه کارکنان خواهران و همسران کارکنان در مسجد برگزار شده بود، کرسی‌های تلاوت و اذان گاهی و همچنین محتوای طرح اسوه ویژه نوجوانان در قالب نرم افزارهای قرآنی تدوین شده است.

مدیر آموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران تصریح کرد: مراسم راه اندازی شبستان دارالقرآن کریم مسجد مقدس جمکران و همچنین رونمایی از نرم افزارهای قرآنی با حضور مسئولان و مدیران مسجد مقدس جمکران، نماینده دارالقرآن عتبه حسینی، قاریان و اساتید قرآنی پیشکسوت استان قم برگزار می‌شود.

حجت الاسلام نیکخو گفت: این مراسم در شام سه شنبه (۱۹ بهمن) بعد از نماز مغرب و عشاء در شبستان دارالقرآن مسجد مقدس جمکران واقع در صحن جامع مهدوی برگزار می‌شود.


منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین