عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۹۵۰۶
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۹
با صدور پیام های جداگانه ای صورت گرفت:
حجت‌الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و حجت‌الاسلام مجید باباخانی رئیس سازمان هیأت و تشکل‌های دینی در پیام‌هایی شهادت سیدمحسن حسین‌نیا مداح اهل بیت(ع) را تسلیت گفتند.

عقیق:ستوان یکم سید محسن حسین‌نیا اهل روستای روشندان از توابع بخش بهنمیر استان مازندران سحرگاه ۱۶ فروردین در عملیات تروریستی گروه جیش‌الظلم به مقر نیروی انتظامی در چابهار به شهادت رسید.

او افتخار خادمی و نوکری آستان اهل‌بیت علیهم‌السلام و مداحی خاندان نبی (صلوات الله علیهم اجمعین) را داشت و فضای معطر محافل حسینی با نوای جانسوز این مرثیه‌خوان آل‌الله آشناست.

او روضه‌خوان حسین بن علی (علیه‌السلام) بود.حجت‌الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در پیامی شهادت این مداح را تسلیت گفت. در متن این پیام آمده است:

شهادت در راه خود را خداوند تنها نصیب خاصان خویش می‌کند و خوشا به حال آنان که ذاکر آل الله هستند و در ماهی چنین عزیز، ردای پرفیض شهادت به تن می‌کنند.

سید محسن حسین‌نیا که از ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام بود با زبان روزه و در راه دفاع از میهن عزیز اسلامی مان به دست دشمنان زبون این مرز و بوم، شهید شد و جان خویش را تقدیم درگاه الهی کرد و ان‌شاءالله با آنان که عمری را صرف ذکرشان کرد، محشور باشد.

شهادت این ذاکر مخلص را به خانواده، دوستان، ذاکران اهل بیت علیهم‌السلام، مردم خطه علوی مازندران و خاصه روزه‌داران بهنمیری تسلیت و تبریک می‌گویم و شفاعت آن شهید عزیز در روز محشر را از خداوند مسئلت می‌کنم.

تسلیت مسئولان سازمان تبلیغات اسلامی برای شهادت یک مداح

حجت‌الاسلام مجید باباخانی رئیس سازمان هیأت و تشکل‌های دینی نیز در پیامی شهادت این مداح را تسلیت گفت. در متن این پیام آمده است:شهادت مظلومانه ذاکر و مداح مخلص اهل بیت، سید محسن حسین‌نیا قلب‌ها را به درد آورد. آن شهید عزیز بزرگوار، جان بر سر میهن اسلامی‌مان داد و ان‌شاءالله همنشین اجداد معصوم خود خواهد بود. این شهادت را به خانواده، دوستان و جامعه هیأت و تشکل‌های دینی استان ولایتمدار مازندران تبریک و تسلیت می‌گویم.

تسلیت مسئولان سازمان تبلیغات اسلامی برای شهادت یک مداح


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین