عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۹۶۹۱
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۲
محمد اسداللهی در گفت و گو با عقیق از تشویقش توسط رهبر انقلاب گفت:
در ابتدای دیدار روز گذشته کارگران با رهبر انقلاب، محمد اسداللهی شاعر و نوحه سرای اهل بیت دقایقی مداحی کرد و حضار نیز با وی همخوانی کردند.

عقیق: در ابتدای دیدار روز گذشته کارگران با رهبر انقلاب، محمد اسداللهی شاعر و نوحه سرای اهل بیت دقایقی مداحی کرد و حضار نیز با وی همخوانی کردند.

این مداح و شاعر اهل بیت در گفت و گو با عقیق درباره حضورش در این مراسم گفت: من اولین بار بود که در حضور رهبر انقلاب مداحی می کردم و این اتفاق را توفیق بزرگ الهی می دانم.

وی درباره دیدارش با رهبر انقلاب نیز گفت:  لطف الهی شامل حالم شد و پس از  پایان از این دیدار، خدمت آقا رسیدم و ایشان با بزرگواری شعر و اجرا را تحسین کردند. به ایشان عرض کردم سالهاست در حوزه سرود و نوحه آثاری را برای کودک و نوجوان می نویسم که ایشان این حوزه را بسیار حائر اهمیت دانستند و الحمدلله بنده را هم برای فعالیت در این موضوع تشویق کردند.

محمد اسداللهی درباره شعر اجرا شده در این دیدار گفت: این شعر از چهار بند تشکیل شده بود که سه بند آن سروده حجت الاسلام جواد محمدزمانی بود. بند اول با موضوع امام زمان عج بود، بند دوم با مضمون کارگران و مسائل اجتماعی و بند سوم در رابطه با مساله فلسطین بود. در بند چهارم این اثر که سروده حقیر بود به موضوع حماسه وعده صادق و گنبد آهنین پرداخته شده بود و به این موضوع اشاره شده که گنبد آهنین این کشور گنبد حضرت رضا علیه السلام است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین