عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۸۷۴۳
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸
پیامی از سوریه به نجف
«سید زمان جواد علی» برای آخرین وداع با پیکر مطهر دوست قدیمی‌اش شهید حمید رضا اسداللهی از نجف به تهران آمده است. او ۶ سال است که شهید مدافع حرم، حمیدرضا اسداللهی را می‌شناسد.
عقیق:«سید زمان جواد علی» برای آخرین وداع با پیکر مطهر دوست قدیمی‌اش شهید حمید رضا اسداللهی از نجف به تهران آمده است. او 6 سال است که شهید مدافع حرم، حمیدرضا اسداللهی را می‌شناسد. دوستی که امسال علی رغم سال های گذشته برای پیاده روی اربعین به نجف نرفت.

سید زمان می‌گوید: «در ایام اربعین با او تماس گرفتم. گفت امسال نجف نمی‌آیم. و بعد پیامی داد که در حرم حضرت زینب(س) در سوریه است.»

گوشی همراهش را نشان می‌دهد. پیامکی که در شبکه اجتماعی از جانب حمیدرضا اسداللهی برای او فرستاده شده است هنوز موجود است. متن این پیام به شرح زیر است:

«سلام عزیزم

خدا بهت سلامتی بدهد

ببخشید وظیفه‌ای مهم بر عهده من است و من به سمت حرم حضرت زینب(س) می‌روم.

امسال برای اربعین به نجف نمی‌آیم.

انشاالله بعد از اینکه برگشتم همه چیز را با تو حساب می‌کنم.»

شهید حمیدرضا اسداللهی 30 ساله و دانشجوی کارشناسی ارشد ادبیات عرب در دانشگاه تهران بود؛ او همچنین از فعالان و نخبگان حوزه بین الملل بود که ارتباط مؤثر و مستمری با نیروهای جهادی دیگر کشورها داشت. با خبر شهادت این شهید والامقام، مراسم‌هایی در کشورهای عراق و یمن و پاکستان برای بزرگداشت وی برگزار شده است. او که فعالیت‌های فرهنگی مختلفی در کشورهای مسلمان منطقه داشت، از بانیان کنگره لقاءالحسین(ع) بود. در مراسم وداع با پیکر مطهر این شهید مدافع حرم، دوستان عرب زبان او از کشورهای عراق و لبنان نیز حضور داشتند؛ همچنین خانواده شهید عماد مغنیه نیز در مراسم تشییع پیکر مطهر او حضور خواهند داشت. از این شهید والامقام دو فرزند پسر 4 ساله و دو ماهه به یادگار مانده است.


منبع:تسنیم


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین