عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۷۲۷۳
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۷
مسجد امام سجاد(ع) در غرب تهران در مجموع ۳۰ مرحله کمک‌رسانی در قالب رزمایش همدلی صورت داده که مجموعاً بیش از یک میلیارد و ۹۷ میلیون تومان با کمک مردم به نیازمندان کمک‌رسانی شده است.

عقیق:حجت‌الاسلام حجت‌الله ذاکر، امام جماعت مسجد امام سجاد(ع) در غرب تهران در گفت‌وگویی با ارائه گزارشی از فعالیت‌های مرکز نیکوکاری این مسجد اظهار داشت: در طول سال ۹۹ این مرکز نیکوکاری در زمینه کمک‌رسانی به نیازمندان منطقه فعالیت‌های بسیاری از جمله توزیع بسته معیشتی، کمک نقدی، ذبح گوسفند قربانی و تأمین جهیزیه برای زوج‌های نیازمند را اجرایی کرد.

وی با اشاره به اینکه در مجموع ۳۰ مرحله کمک‌رسانی در قالب رزمایش همدلی صورت گرفت، تصریح کرد: مجموعا بیش از یک میلیارد و ۹۷ میلیون تومان با کمک مردم در این قالب‌ها به نیازمندان کمک‌رسانی شد.

ذاکر افزود: در طول امسال، دو سری جهیزیه کامل و پنج سری نیمی از اقلام جهیزیه تهیه و توزیع شد و به ۲۵ خانواده نیز لوازم خانگی مورد نیاز و ضرروی اهدا شد.

امام جماعت مسجد امام سجاد(ع) در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط کرونایی و مشکلات اقتصادی ناشی از آن برنامه کمک‌رسانی این مرکز نیکوکاری ادامه خواهد داشت و در سال ۱۴۰۰ نیز به نیازمندان کمک‌رسانی خواهیم کرد. مردم نیز برای مشارکت در این برنامه‌ها می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۲۰۱۲۳۷ واریز کنند.

منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین