عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

از تاريخ:
تا تاریخ:
تعداد نتايج:
4 صفحه

خوشی‌های دنیا در برابر لذات اخروی ناخالص است

آیت‌الله آقا مجتبی تهرانی می‌فرماید: خوشی‏‌ها یا ناخوشی‌‏هایی که در دنیا می‌‏بینیم، همه‏ برای ارائه درک خوشی‏‌ و ناخوشی‌‏های قیامت است. امّا یادآور می‌‏شود که این‌‏ها ناخالص و آن‌ها خالص است، لذّات بهشتی و دردهای اُخروی خالص است.

ایمان و تقوا پیش‌شرط‌های بهره‌بردن از برکات زیارت

حجت‌الاسلام انصاریان گفت: از امام رضا (ع) در مورد حضرت معصومه (س) سوال می‌کنند که اما در جواب می‌فرمایند هر فردی ایشان را زیارت کند، بهشت بر او واجب است. البته به شرط ایمان، چرا که براساس آیات قرآن، عمل صالح در کنار ایمان است.

برنامه جشن میلاد امام رضا در حرم رضوی

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی با اشاره به فعالیت‌های حرم مطهر امام رضا(ع) در روز و شب ولادت آن حضرت، گفت: سخنرانی و مدیحه‌سرایی متعددی در ایام ولادت حضرت در حرم مطهر ثامن الحجج برگزار می‌شود.
نماینده ولی فقیه در حج:

زائران جامانده، از ثواب حج بهره‌مند می‌شوند

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با اشاره به لغو حج تمتع از سوی عربستان، به همه زائران این وعده را داد که طبق روایتی از امام رضا (ع) افرادی که از حج باز مانده‌اند، از ثواب آن بهره‌مند خواهند شد.
یادداشت حاج حسین سازور درباره بیانات اخیر هبر انقلاب

هیئت ها باید پرچمدار مقابله با کرونا باشند

ما به عنوان مروّجین فرهنگ اهل‌بیت (ع) و کسانی که تریبون و رسانه‌های مختلف در اختیار داریم، بایستی پیش از دیگران فرمایش حضرت آقا را به گوش جان شنیده و همگان، به خصوص مستمعین عزیز را نسبت به تأکیدات ایشان، توجیه و دستورالعمل‌های بهداشتی را به عنوان یک وظیفه شرعی و انسانی به کار بندیم.

برگزاری جشنواره تولیدات رادیو تلویزیونی هیأت

دومین جشنواره تولیدات تلویزیونی و رادیویی هیأت با هدف غنی سازی برنامه‌های مذهبی در رسانه ملی، ارائه الگویی مناسب، بروز و منطبق با نیازها و ارزش ‌های دینی در جهت بازنمایی هیأت تراز انقلاب اسلامی برگزار می گردد.
رهبر معظم انقلاب در ارتباط تصویری با همایش سراسری قوّه قضائیه :

مبارزه با مفسدان، بدون ملاحظه ادامه یابد

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: مبارزه با فساد که در این دوره به اوج خود رسیده است باید بدون اغماض و بر اساس حق و عدل و قانون و همچنین بدون تعدی و ظلم به افراد بیگناه با قدرت ادامه یابد.
تازه ها
پربازدید ها
پرطرفدارترین عناوین