عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

از تاريخ:
تا تاریخ:
تعداد نتايج:
3 صفحه

ادامه نگرانی‌ها از وضعیت اربعین در کرونا

با وجود اینکه حدود ۱۰۰ روز تا برپایی حماسه اربعین باقی مانده است، هنوز وضعیت برپایی اربعین مشخص نیست و به گفته مسؤولان در صورت عدم موافقت طرف عراقی برای پذیرش زائران، اعزامی به این کشور نداریم.

ماجرای عنایت سیدالشهدا(ع) از زبان منبری معروف

حجت‌الاسلام سیدحسین مؤمنی می‌گوید: علامه امینی، غربت امیرالمؤمنین را در زمانه خود دید و از خدا خواست تا به او توفیق دهد، این غربت را برطرف کند. بارزترین مطلبی که ما در زندگی‌اش می‌توانیم نقل کنیم، عشق سرشار به امیرالمؤمنین (ع) است.

رپ‌خوانی به بهانه نوآوری خطای راهبردی است

یک مداح اهل بیت(ع) با بیان اینکه دل باختن در برابر زرق و برق‌های دنیوی و غربی ، آسیب جبران‌ناپذیر دارد، گفت: متأسفانه در سال‌های اخیر عده‌ای هرچند قلیل به بهانه نوآوری در عرصه مداحی و جذب نسل جوان خطایی راهبردی مرتکب شده‌اند.
حاج امیر عباسی:

روحانی و مداح مکمل اند

حاج امیر عباسی گفت: هجمه‌های بسیاری از سوی دشمن به اعتقادات جامعه وارد شده است و دهه کرامت می‌تواند فرصتی برای مقابله با این هجمه ها باشد.
حجت الاسلام والمسلمین انصاریان:

اولیاء خدا از قدرت‌های پوشالی هراس ندارند

سخنران حرم بانوی کرامت با اشاره به جایگاه ویژه حضرت معصومه سلام‌الله علیها در نزد خداوند، گفت: درک این منزلت تنها برای کسانی که به علم الهی متصل هستند و از هیچ قدرتی هراس ندارند ممکن است.
پرونده ویژه عقیق درباره حاشیه های اخیر غلامعلی کویتی پور

فیلم | مداحی که می خواهد خواننده باشد!

غلامعلی کویتی‌پور ۶۲ سال دارد و اصالتا خرمشهری است. او با مداحی حماسی و مذهبی در سال‌های دفاع مقدس به شهرت رسید و در کنار حاج صادق آهنگران نماد مداحی جبهه و جنگ شد.با آنکه عموم مردم کویتی‌پور را «مداح» می‌دانند، ولی در سال‌های اخیر تلاش کرده زیر سایه این عنوان قرار نگیرد و خودش را خواننده معرفی می کند. و تلاش می کند خواستگاه اصلی خود را جامعه هنری کشور بداند نه جامعه مذهبی.
آیت‌الله خاتمی:

متولیان ناخلف حرمین شریفین نه تنها برائت از مشرکان ندارند، بلکه جاده‌بازکن مشرکان هستند

سخنگوی هیأت رئیسه خبرگان رهبری با اشاره به اینکه متولیان ناخلف حرمین شریفین نه تنها برائت از مشرکان ندارند، بلکه برای مشرکان میدان باز می‌کنند، گفت: مگر می‌توان جنایات عربستان را در یمن دید و آمریکا را ندید؟
تازه ها
پربازدید ها
پرطرفدارترین عناوین