عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

از تاريخ:
تا تاریخ:
تعداد نتايج:
2 صفحه

انتقاد از پوشش زنان در فیلم‌های سینمایی

مسؤول گروه مردمی دختران انقلاب گفت: امسال با توجه به شیوع کرونا، اجتماع دختران انقلاب به صورت مجازی برگزار می‌شود و در آن حجج‌ اسلام پناهیان و بی‌آزار تهرانی و زینب سلیمانی دختر حاج‌قاسم سخنرانی و امیر عباسی مدیحه‌سرایی می‌کند.

عجز ۱۰۰ محقق دانشگاه عربستان بر رد الغدیر

تلاش خستگی‌ناپذیر علامه امینی و اثرگرانسنگ او «الغدیر» موضوع سخنرانی‌ها و نظرات بسیاری از بزرگان دین بوده است که در سومین مطلب از پرونده علامه امینی نگاهی به این عالم وارسته و کتاب الغدیر از منظر بزرگان کرده‌ایم.
حجت الاسلام شیخ حسین انصاریان مطرح کرد:

ماجرای دل‌تنگ شدن امام رضا برای یک شیعه

حجت‌الاسلام حسین انصاریان گفت: شخصی برای طرح یک مسئله نزد امام رضا (ع) در مرو رفت، سؤال را پرسید و امام پاسخ داد، از ایشان اجازه مرخصی خاست اما فرمودند نه، من دلم می‌خواهد امشب خانه من بمانی. اگر شیعه از پیش ما برود، غربت می‌کشیم.

پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی حادثه کلینیک سینا اطهر

درپی حادثه‌ بسیار تلخ آتش‌سوزی در یکی از مراکز درمانی تهران که به جان‌باختن جمعی از شهروندان انجامید حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور پیام تسلیت، دستگاههای مسئول را موظف کردند ضمن بررسی موضوع، تدابیر لازم را برای کاستن از آسیبها و خسارتها بکار گیرند.
بازخوانی اعتراضات اخیر آمریکا از منظر دینی/

آیا مالکوم ایکس تحت تاثیر قیام امام حسین(ع) بود ؟

تاریخ آمریکا، قدرت و سیستم آمریکا بر پایه تبعیض و نژادپرستی بنا شده است و حذف آن کار ساده‌ای نیست، چون حذف آن به حذف کامل قدرت و تاریخ آمریکا و سیستم کنونی آن منجر می‌شود.

اعمال محدودیت در کربلا تمدید شد

با افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در عراق، محدویت‌های اعمال شده در کربلا تمدید و حرم امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) خلوت‌تر از هر زمان دیگری شد.
حجت الاسلام انصاریان:

انسان در قیامت باید پاسخگوی چه سؤالاتی باشد؟

حجت‌الاسلام حسین انصاریان گفت:همه انسان‌ها در قبال اعمال خود مسئول هستند و باید جوابگوی عملکرد و تکالیف خود باشند و این مسئله مسئولیت را باید همواره به یاد داشته باشیم چرا که در قیامت از ما سؤال خواهد شد و باید پاسخ دهیم.
تازه ها
پربازدید ها
پرطرفدارترین عناوین