عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

از تاريخ:
تا تاریخ:
تعداد نتايج:
4 صفحه
حجت الاسلام ساداتی:

3 روز خاص از منظر امام باقر (ع)

یک استاد دانشگاه گفت: در واقع «ایام الله» روز عبرت برای مؤمن و منافق است که روز سرنوشت‌ساز محسوب می‌شود. همچنین روزی که فصل تازه‌‏اى در زندگى انسان‌ها می‌گشاید، روز خدا است.
حجت الاسلام محمدرضا عابدینی:

رابطه حوادث اخیر با نزدیکی ظهور

یک کارشناس دینی با اشاره به اتفاقات آذر ماه تا دی‌ ماه در منطقه گفت: فکر می‌کنید الان امام زمان (عج) بیاید با کدام لشکر؟ با کدام وسایل؟ یک‌ شب می‌تواند آبستن حوادثی باشد که تمام این‌ها محقق شود، پشت سر هم محقق شود و به نتیجه هم برسد.

راز سالم ماندن دست و انگشتر سردار سلیمانی

یکی از دوستان نزدیک سردار سلیمانی که امروز معاون ستاد بازسازی عتبات است، می‌گوید: یکی از دوستان مشترک ما که عقد اخوت با سردار بسته بود، خاطره‌ای برایم تعریف کرد که فهمیدم رمز سالم ماندن دست و انگشتر او در جریان شهادت چه بوده است.

برنامه عزاداری بیت رهبری اعلام شد

مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها ، از یکشنبه ششم بهمن تا پنج شنبه دهم بهمن ماه با حضور رهبر معظّم انقلاب و اقشار مختلف مردم در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.
حاج احمد واعظی:

واعظی:مداح انگلیسی نداریم!

احمد واعظی، مداح اهل بیت(ع) می‌گوید: قبول ندارم که مداح انگلیسی داریم. البته زیرمجموعه شیعه انگلیسی، قطعاً هیأت‌هایی تشکیل می‌شود و مداحانی هم به کار می‌پردازند؛ زیرا آنان هم در همین عرصه‌ها کار می‌کنند.

مجلس بعدی دیگر جای بخور بخور نیست

حاج محمود کریمی گفت: مجلس بعد دیگر جای بخور بخور نیست، بی‌خود احساس تکلیف نکنید، مجلس بعد خطرناک است زیرا با افراد متخلف برخورد خواهد شد، بنابراین مانند یک میدان مین است.
منبر فاطمی|

۵ وظیفه نسبت به اهل بیت(ع)

حجت‌الاسلام علوی تهرانی با بیان این که انسان در ارتباط با زبان ذوی‌القربی ۵ وظیفه دارد، گفت: پایین‌ترین وظیفه نسبت به آنان، محبت است سپس معرفت و شناخت، بعد اطاعت، پذیرش ولایت و رهبری ایشان و در نهایت باید به آن‌ها شباهت پیدا کرد.

زمانی که برخی صحابه از عدالت علوی به خشم آمدند

پژوهشگر تاریخ اسلام می‌گوید عده‌ای از صحابه تصور کردند با خلافت رسیدن امیرالمؤمنین علیه‌السلام به سودی دست می‌یابند. اما زمانی که حضرت به خلافت ظاهری رسیدند، دیدند خبری از بی عدالتی نیست.

آیا جهاد فقط بر عهده مردان است؟

حضرت زهرا سلام‌الله علیها به‌عنوان یک زن، تنها در خانه نمی‌ماندند تا همه وظایف دفاع از حق و اسلام را مردان انجام بدهند. بلکه در هر شرایطی که ضرورت داشته اعلام حضور کرده و به دفاع از اسلام می‌پرداختند.
تازه ها
پربازدید ها
پرطرفدارترین عناوین