عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

از تاريخ:
تا تاریخ:
تعداد نتايج:
3 صفحه
حجت‌الاسلام عالی:

چرا مردم در برابر جنایت کوچه بنی‌هاشم نظاره‌گر بودند؟

حجت‌الاسلام مسعود عالی گفت: چرا خوبان عالم و انبیاء الهی تنها بودند و مردم به کمک این افراد نمی‌رفتند که القابی مانند ایهاالغریب و ایها‌المظلوم برایشان داریم؟ این در حالی است که فردی از این‌ها بدی ندیده بود، اما چرا تنها بودند؟

اولین شب مراسم عزاداری حضرت فاطمه زهرا (سلام‌الله‌علیها) در حسینیه امام خمینی+گزارش تصویری

اولین شب مراسم عزاداری حضرت فاطمه‌زهرا سلام‌الله‌علیها در حسینیه امام خمینی (رحمه‌الله) با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی، جمعی از مسئولان و هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم در حسینیه امام خمینی (رحمه‌الله) برگزار شد.
حاج مهدی سلحشور:

بزرگی مداح به تعداد فالوورهایش نیست

مهدی سلحشور: صرف صدای خوب داشتن و هزاران فالوور، تکلیف را از دوشمان بر نمی‌دارد. نمی‌توان دم از امام حسین (ع) زد و به نماز اول وقت توجه نکرد.
گفت‌وگو با شیخ حسین انصاریان|

شوهرداری خوب، جهاد زن است

مفسّر و مترجم قرآن کریم اختلاف روایات در زمان شهادت حضرت زهرا(ع) و سایر اهل‌بیت(ع) را رحمتی برای شیعیان دانست و گفت: ظلم به اهل‌بیت ناشی از دو خُلق منفی بود.

توصیه مراجع تقلید برای برگزاری حج تمتع

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در دیدارهای جداگانه با مراجع تقلید از توصیه‌های آن‌ها به منظور برپایی حج تمتع باشکوه و بهره‌مندی از این فرصت برای نشان دادن واقعیت ایران اسلامی استفاده کرد.
حجت الاسلام علوی تهرانی:

ماجرای عربی که با درک یک آیه قرآن جان داد

حجت‌الاسلام علوی تهرانی گفت: چه می‌شود که یک عرب با تأمل در یک آیه قرآن از دنیا می‌رود اما ما قرآن را نمی‌فهمیم؟ این عرب حتی قرآن نداشت تا باقی آیات آن را بخواند. حافظ قرآن هم نبود. با لحن هم نمی‌خواند اما آن را درک کرد.

دلایل تأخیر طرح معراج حرم حسینی

با توجه به اینکه تولیت حرم سیدالشهدا (ع) برای طلاکاری گنبد جدید حرم به روش‌های نوین اعتماد ندارند، طلاکاری این گنبد در انتظار موافقت هندی‌ها به روش سنتی است.
تازه ها
پربازدید ها
پرطرفدارترین عناوین