عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۳۴۳۴
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۸
شفیعی سروستانی:
اسماعیل شفیعی سروستانی گفت: امروز با لباس‌های تابستانه وارد طوفان حوادث آخرالزّمانی شده‌ایم با حذف این محافظان، دست شیاطین برای دست یازیدن به جسم و جان انسان‌ها باز شده است.
عقیق:اسماعیل شفیعی سروستانی، در همایش سلوک خانوادگی مهدی یاوران، در سالن سوره سازمان تبلیغات اسلامی، در تهران اظهارداشت: تنها راهکار نجات از طوفان دنیا، چنگ زدن به ستون محکم و ثابت حضرت صاحب الزّمان(عج) می باشد که با صمیمیت، صداقت و شجاعت باید به سمتشان رفت.

وی افزود: امروز امن ترین و محکم ترین ستونی که می توانیم به آن تکیه کنیم حضرت ولی عصر(عج) می باشد که خودمان را باید برای ایشان حفظ کنیم، بند و افسار و زمام خودمان را باید به دست حضرت صاحب الزمان دهیم بلکه از ما محافظت کنند چون وقایع سخت قبل از ظهور یلان را از پا درمی‌آورد. خودمان را سفت و ثابت به ایشان برسانیم. خودمان را برایشان حفظ کنیم تا زمانی که ندا شنیدید به سمتشان بروید.

سردبیر ماهنامه‌ موعود با هشدار اینکه دیوارهای محافظ ما در حال فرو ریختن است، افزود: گویا گوش‌ها کمتر می‌شنوند یا کمتر میل شنیدن دارند، گویا داریم به زمانی وارد می‌شویم که نوح نبی(ع) تجربه کرد، حضرت نوح وقتی صحبت می‌کردند مردم دست در گوش هایشان می‌کردند که نشنوند، وقتی به این روز و روزگار می‌رسیم که شنیدن کلام وحیانی سخت می‌شود در قبال شنیدن کلام شیطانی آن هم چون سیلاب که وارد سیستم‌ها و گوشی‌ها و فضای زندگی ما می‌شوند، همانی می‌شود که گفتم؛  گویا گوش‌ها آرام آرام بسته می‌شود و مجال شنیدن را از خودش می‌گیرد.

این پژوهشگر حوزه مهدویت با تاکید بر اینکه اوضاع زندگی ما به وضعیت اضطراری رسیده است، اظهارداشت: هشدار می دهم که طوفان پیش از ظهور از جا کنده شده و این شرایط سختی را پیش روی مؤمنان قرار می‌دهد که در صورتی که از خود محافظت نکنند و دیوارهای حفاظتی خود را نگه ندارند، در این سونامی عظیم غرق خواهند شد.

 سروستانی با بیان اینکه فرصت‌هایی که خداوند به انسان داده، در حال اتمام است، در معرفی حافظان و حارسان زمین و اهل زمین افزود: یکی از نام‌های امام زمان (ع)، «حافظ» است. «امان الارض» هستند و در طیّ قرون حافظ اوّلین و آخرین و حافظ تامّ و تمام خدای رحمن و رحیم، از روی لطف و کرم نگه داشته بودند و تا الان، و ما نابخردانه با ناسپاسی بی انجام تکلیف و بی رویکرد به امان الارض، رها و یله هرچه خواستیم کردیم و با این ناسپاسی بخش بزرگی از دیوار محافظ ما ریخته است.

وی بیان داشت: مردان مرد عالی مقام در بخشی از این دیواره، به عنوان اوتاد و میخ‌های نگهدارنده زمین محافظ بودند. این اوتاد با حضورشان می‌توانستند زمین و ساکنان زمین را از بلا محافظت کنند. در آخرالزّمان خداوند تمامی اینها را جمع می‌کند، بطوریکه جماعتی محافظ مردم بودند از میان مؤمنان جنّی که مراقب مؤمنان شیعه انسی هستند یا ملائکی که مراقبت کننده‌اند که اگر آنان نبودند چه بسا بچه‌های خردسال در چاهی می‌افتادند و از بین می رفتند، چیزی باقی نگذاشتیم. به عبارت دیگر استحقاق اینهمه شفقت را از دست داده‌ایم.

 سروستانی با معرفی کتاب «پادشاهی بر زمین و آسمان» این کتاب را کتابی بی‌نظیر درباره گستره حکومت امام زمان (عج) دانست و گفت: موضوع پادشاهی بر زمین و آسمان با قلم بسیار زیبایی سعی کرده نشان دهد که گسترده سلطنت و پادشاهی اهل بیت(ع) اگر از زغم ما در زمین آغاز می‌شود نقطه شروع است. این حکومت مرحله به مرحله در می‌نوردد زمین را و آسمان را؛ بلکه زمین‌ها و آسمان‌ها را درمی‌نوردد. نه آسمان دنیا که آسمان دنیا یک جهان از همه ی جهان‌هاست. وقتی از حضرت رسول پرسیدند که خداوند چند عالم دارند، فرمودند: 18000 عالم دارد و گستره حکومت حضرت مهدی در تمامی این عوالم گسترده است.


منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین