عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۸۴
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۱ - ۲۰:۱۶
کتاب بیانات مقام معظّم رهبری درباره آداب و احوال روزه‌داران، مجموعه‌ای از توصیه‌ها، نصایح، تحلیل‌ها و مواعظی است که در ماه‌های رمضان از سال 1390-1369 را در بر می‌گیرد.

به گزارش عقیق ، همزمان با نزدیک شدن به ماه پر برکت رمضان موسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی (دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای «مدظله العالی») کتاب آداب روزه‌داری، احوال روزه‌داران از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله‌العالی)را آماده ورود به بازار نشر می‌کند.

قرن‌هاست که علما و متفکّران و عابدان ناصح، خَلق را به تکالیف و وظایفشان در ماه مبارک رمضان توصیه می‌کنند و آنان را به درک هرچه بهتر و بیشتر این فرصت بی‌نظیر فرامی‌خوانند. آثار بسیار معتنابهی از علمای دینی، مربّیان اخلاق و حتّی ادبا و شعرا در فضیلت ماه رمضان در دسترس طالبان معرفت این مغتنم ترین فرصتها قرار دارد.

این کتاب در 456 صفحه حاوی گزیده‌ای از مجموعه‌ی توصیه‌ها، نصایح، تحلیلها و مواعظی است که درماه‌های رمضان در طول 22 سال گذشته ـ از سال 1369 تا 1390 ـ در بیانات حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای ارائه شده است.

علاقه‌مندان برای اطلاع از نحوه تهیه کتاب فوق می‌توانند با شماره تلفن‌های 66483695 و 66405100 تماس حاصل نمایند و یا به نشانی پست الکترونیک book@khamenei.ir پیام ارسال نمایند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین