عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۷۹۲۷
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۲ - ۰۵:۴۳
آيت الله موسوي جزايري خبرداد؛
آيت الله موسوي جزايري با اشاره به تصويب حذف عوارض از زائران اربعين حسيني گفت: دو استراحت‎گاه در مرزهاي شلمچه و چزابه جهت رفاه حال زائران پس از اربعين احداث مي‌شود.
عقیق: آيت الله سيد محمد علي موسوي جزايري، نماينده ولي فقيه در خوزستان، در حاشيه نشست هماهنگي و روند ساماندهي تردد زائران حسيني كه در مرز چذابه برگزار شد، در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به مشكلات و سختي‌هاي موجود در تردد زائران حسيني به عراق اظهار داشت: در جلسه امروز اين مشكلات بررسي و نتايج بسيار خوبي حاصل شد.

نماينده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبري با اشاره به تصويب حذف عوارض از زائران تأكيد كرد: مشكلات ديگري همچون آب آشاميدني و مسأله اسكان نيز حل شد.

استاد عالي حوزه علميه خوزستان در ادامه خاطر نشان كرد: مقرر شد دو استراحت‎گاه در مرزهاي شلمچه و چذابه جهت رفاه حال زائران پس از اربعين احداث شود.

امام جمعه اهواز به شور و اشتياق خاص زائران اباعبدالله حسين (ع) اشاره و تصريح كرد: شور و اشتياق شيعيان جهان جهت شركت در مراسم اربعين حسيني در كربلا توصيف ناپذير است.

آيت الله موسوي جزايري در ادامه خاطر نشان كرد: حب اهل بيت (ع) در دل‌هاي مردم ايران مسأله اي فطري است كه اين مسأله سبب شده تا اين چنين پياده روي اربعين به نمايش در آيد.

منبع:حج
211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین