عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۷۱۲۳
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۸
آموزش مجازی زائران عمره گزار در مباحث احکام و مناسک، آداب عمره و زیارت، تاریخ، سیره و اماکن، امنیت سفر، بهداشت و سلامت و اسرارو معارف عمره برگزار می شود.

عقیق: حجت الاسلام حمید احمدی، مدیر آموزش معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری گفت: با توجه به در پیش بودن ایام عمره مفرده دوره های آموزشی زائران عمره گزار به صورت حضوری و مجازی برگزار می شود.

وی افزود: آموزش مجازی زائران عمره گزار از اول دی ماه به صورت هفتگی در مباحث احکام و مناسک، آداب عمره و زیارت، تاریخ، سیره و اماکن، امنیت سفر، بهداشت و سلامت و اسرار و معارف عمره برگزار می شود.
زائران می بایست قبل از شروع کلاس های مجازی با مراجعه به سامانه آموزش مجازی زائران به نشانی اینترنتیhttp://zaer.hajj.ir اقدام به ثبت نام کرده و نرم افزار مربوط به کلاس آنلاین که در صفحه اصلی سامانه موجود است را نصب کنند.

مدیر آموزش معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری یادآور شد: آموزش حضوری زائران عمره گذار با توجه به بخشنامه اعلام شده به مناطق هم اکنون در حال برگزاری است که در آن زائران با مباحث احکام و مناسک، آداب عمره وزیارت، تاریخ، سیره و اماکن و اسرار و معارف عمره آشنا می شوند.

وی با بیان اینکه آموزش های حضوری سه جلسه در ایران، سه جلسه در مدینه و یک جلسه در مکه برای زائران برگزار می شود، یادگیری و آموزش را لازمه کسب معرفت دانست و گفت: حضور در این جلسات آموزشی برای زائران الزامی است.

منبع:شبستان


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین