عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۳۱۱۱۲
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۴
فیلم|
با ادامه درگیری‌ها در لبنان، زائران حرم کاظمین در کنار عراقی‌ها در شهرهای مختلف برای نابودی رژیم صهیونیستی و پیروزی حزب‌الله دست به دعا شدند.

عقیق: «دعای بیست و هفتم صحیفه سجادیه برای سلامتی و پیروزی مردم لبنان و نابودی رژیم صهیونیستی از حرم کاظمین پخش شد.» این را خادم حرم امامین جوادین علیهماالسلام ابوحسین می‌گوید.با ادامه حملات رژیم صهیونیستی به لبنان، مردم عراق هم حمایت خود را از حزب‌الله لبنان اعلام کردند؛ تا جایی که شب گذشته نه تنها زائران حرم کاظمین بلکه مردم عراق در شهرهای مختلف برای پیروزی لبنان دست به دعا شدند.

نوای «اللَّهُمَّ افْلُلْ بِذَلِک عَدُوَّهُمْ، وَ اقْلِمْ عَنْهُمْ أَظْفَارَهُمْ، وَ فَرِّقْ بَینَهُمْ وَ بَینَ أَسْلِحَتِهِمْ، وَ اخْلَعْ وَثَائِقَ أَفْئِدَتِهِمْ؛ بارخدایا بدین وسیله دشمنانشان را در هم شکن و دست قدرت آن بی‌خبران از حق را از ایشان کوتاه کن.» در حرم طنین‌انداز شد.

تعداد بازدید : 8

عراقی‌ها تاکنون چندین محموله کمک‌های بشردوستانه به مردم لبنان رسانده‌اند.آیت‌الله سیستانی نیز در بیانیه‌ای با اشاره به شهادت شمار زیادی از رزمندگان مقاومت و غیرنظامیان بی‌گناه لبنان، بر ضرورت به کار بستن اهتمام و نهایت تلاش برای توقف این حمله وحشیانه تأکید کرد.

تعداد بازدید : 6

پس از آن نیز دولت عراق، نیروهای حشدالشعبی و خادمان حرم امام علی علیه‌السلام از آمادگی برای ارسال کمک‌های پزشکی، انسانی و بشردوستانه به لبنان خبر داده‌اند. یکی از نیروهای حشدالشعبی شیخ حیدر می‌گوید که «آماده دفاع از مردم مظلوم لبنان هستیم.»


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین