عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۲۵۲
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۰
تیم «آخرین روزهای زمستان» مستند شهید زین‌الدین را می‌سازد.
عقیق: مهدویان، کارگردان مستند «آخرین روزهای زمستان» از برنامه ریزی برای ساخت مستندی در مورد شهید مهدی زین‌الدین خبر داد.
 
محمدحسین مهدویان، کارگردان مستند «آخرین روزهای زمستان» در گفت‌وگویی، از ساخت مستندی در مورد سردار شهید مهدی زین الدین خبر داد و گفت: در حال برنامه ریزی برای ساخت مستندی بلند از زندگی شهید زین الدین هستیم.
 
وی افزود: این مستند نیز به صورت بازسازی ساخته می‌شود و در آن از بازیگران استفاده می‌شود. ایده ساخت این مستند بر اساس تحقیقاتی که یک گروه مطالعاتی در قم انجام داده  شکل گرفته است. هفته آینده برای بررسی تحقیقات این مرکز به قم می‌رویم.
 
این مستندساز با تاکید بر اینکه باید حداقل شش‌ماه بر روی تحقیقات کار شود گفت: قصد دارم برای ساخت این مستند از گروهی که در تولید «آخرین روزهای زمستان» نقش داشتند استفاده کنم. البته گروه در برخی بخش‌ها مخصوصا قسمت بازسازی باید تقویت شود.
 
«آخرین روزهای زمستان» مستند درامی درباره «حسن باقری» جوان‌ترین فرمانده ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس است. این مستند «الف ویژه» سال گذشته در شبکه یک سیما به نمایش درآمد. حبیب‌الله والی‌نژاد تهیه کننده این مستند بود.
 
مهدویان در سال‌های 83 تا 87 چندین مجموعه مستند برای موسسه روایت فتح ساخته است. «استخوان‌های لای زخم»، «راویان فتح» و مستندهایی در مورد لبنان و فعالیت‌های هلال احمر در آفریقا از جمله آثار این مستندساز جوان هستند.


منبع:رجانیوز
212009

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین