عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۸۸۶۴
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰
رئیس سازمان بسیج مداحان در گفت و گو با عقیق:
باید قرارگاه مطالبه گری توسط جامعه مداحان و هیئت های تشکیل شود. باید هیئت ها صدای مردم در گرفتن حق باشند. دولتها می آیند و می روند ولی باید کارهای و اقدامات برمبنای خواست مردم انجام شود.

عقیق: «یوسف ارجونی» رئیس سازمان بسیج مداحان در گفت و گو با عقیق درباره نقش هیئتی ها و ستایشگران در جامعه می گوید: «برای هیچ کس تاثیرگذاری هیئت و مداحان پوشیده نیست. وظیفه جامعه هیئتی در برابر مردم سنگین است و هیئتی ها همیشه در کنار مردم هستند. همواره شاهد هستیم هیئتی ها در عرصه های مختلف اجتماعی، سیاسی و حتی اقتصادی ورود پیدا می کنند تا شرایط مناسبتری برای زندگی مردم فراهم شود. هیئتی ها در بحران های متعددی مثل سیل، زلزله و بسیاری از مسائل به یاری مردم آسیب دیده می روند. در همین کرونا هم شاهد کمک های مومنانه هیئتی ها به قشر ضعیف جامعه بودیم. بارزترین حضور جامعه هیئت، نقش آفرینی در عرصه انتخابات اخیر بود که به روشنگری مردم پرداخته شد.»  

رئیس سازمان بسیج مداحان هیئت را محلی برای احقاق حق مردم بیان می کند و می افزاید: «باید قرارگاه مطالبه گری توسط جامعه مداحان و هیئت های تشکیل شود. باید هیئت ها صدای مردم در گرفتن حق باشند. دولتها می آیند و می روند ولی باید کارهای و اقدامات برمبنای خواست مردم انجام شود.»

 ارجونی می گوید: « بعضی ها تصورشان از هیئت برگزاری مجالس اعیاد و مناسبتها است. ولی اینطور نیست. مجموعه هیئت فضایی برای مردم است و تمام امور مردم به این هیئت مربوط می شود. همیشه جامعه هیئتی و ستایشگری در کنار مردم بوده است. هیئت ها در تمام عرصه های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و معیشتی همراه مردم هستند و نقش بی بدیلی دارند. اکنون که مردم در شرایط بحرانی اقتصادی و معیشتی قرار دارند؛ جامعه هیئتی ها مردم آسیب دیده را تنها نمی گذارند.»

تعداد بازدید : 50

رئیس سازمان بسیج مداحان تصریح می کند: «مردم به جامعه هئیتی و ستایشگر اعتماد دارند و امروز وظیفه ما در برابر این اعتماد به کارگیری تمام ظرفیت ها برای حل مشکلات مردم و جامعه است. در این زمینه تمام تلاش مان می کنیم چون حل این مشکلات حق مردم است.»


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین