عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۰۸۶۳
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹
رئیس سازمان بسیج مداحان کشور خبر داد:
فراهانی گفت: پیش از ماه محرم سازمان بسیج مداحان در همه استان ها و شهرستان های کشور همایش هایی را برای ایجاد وحدت رویه بین مداحان اهل بیت و هیئت های مذهبی برگزار می کند.
عقیق:محمد فراهانی، رئیس بسیج مداحان کشور اظهار داشت: پیش از فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا(ع) سازمان بسیج مداحان در همه استان ها و شهرستان های کشور همایش هایی را برای ایجاد وحدت رویه بین مداحان اهل بیت و هیئت های مذهبی برگزار می کند.
وی افزود: برگزاری مراسم تجلیل از سردار جلال ابراهیمی در استان لرستان از دیگر برنامه های بسیج مداحان کشور در ماه های آینده است که در ذیل این برنامه از هر استان یک شهید دفاع مقدس که مداح اهل بیت(ع) بوده نیز معرفی و تقدیر می‌شود.
رئیس بسیج مداحان کشور با اشاره به تشکیل دوره های آموزشی برای مربیان نوگلان حسینی گفت: این دوره در تاریخ 25 شهریور در قم برگزار می شود و همچنین کلاس های آموزشی برای خواهران مداحی که روضه های خانگی را برپا می کنند و مدیران هیئت های مذهبی تشکیل خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: پیش از ماه محرم کتاب شعر، روضه، سبک، نوحه و سینه زنی با مفاهیم روز و انقلابی توسط سازمان بسیج مداحان در اختیار مداحان اهل بیت کشور قرار می گیرد.


منبع:باشگاه
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین