عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۸۵۵۵
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۱
توصیه های انتخاباتی حاج سیدمهدی میرداماد :
باید در انتخابمان هم دقت کنیم. کسی را انتخاب کنیم که ما را به روضه ها نزدیکتر کند. کسی را انتخاب کنیم که باز شدن راه کربلا  و زیارت کربلا برایش مهم باشد. کسی باشد که با دین و اعتقادات ما و با گریه های ما زندگی کرده باشد.

روی آینده کشور و نظام تعصب داریم/ کسی را انتخاب کنیم که ما را به روضه ها نزدیکتر کندعقیق: « حاج سیدمهدی میرداماد » مداح اهل بیت(ع) در باره حساسیت انتخابات برای کشور گفت: «قطعا به اهمیت این روزها و شب هایی که سپری می شود واقف هستید. به فتنه های دشمن واقف هستید. همواره پولهایی خرج می شود و فتنه هایی که طرح ریزی می شود برای اینکه پرچم مقدس نظام جمهوری اسلامی را پایین کشیده شود و خون این همه شهید پایمال شود. قطعا این اشک ها، روضه ها و تجماعات اجازه چنین چیزی را نمی دهد.»

این مداح اهل بیت افزود: «ما هنوز هم پای حرف اماممان هستیم که فرمودند، هرچه داریم از محرم و صفر است و هرچه داریم از این روضه هاست. تا وقتی زیر سایه شهدا هستیم تا وقتی وصیت نامه حاج قاسم مقابل دیدگان مان ماست و همیشه برای ما زنده است، روی نظام و کشورمان و آینده مملکت مان تعصب داریم. به همین دلیل با همه وجود در انتخابات شرکت می کنیم. نه خودمان، بلکه اطرافیان و دوستانمان در انتخابات شرکت می کنند. اگر کسی کمی دلخوری دارد و دلسرد شده باید با مهربانی، با عطوفت، با نرمی و با بیان درست با او صحبت کنیم و بگوییم که باید در آینده کشورش سهیم باشد تا ان شاالله او هم وسط میدان بیاید.»

میرداماد درباره معیارهای انتخاب اصلح گفت : «البته باید در انتخابمان هم دقت کنیم. کسی را انتخاب کنیم که ما را به روضه ها نزدیکتر کند. کسی را انتخاب کنیم که باز شدن راه کربلا  و زیارت کربلا برایش مهم باشد. کسی باشد که با دین و اعتقادات ما و با گریه های ما زندگی کرده باشد. امیدوارم بهترین ها و اصلح ترین ها در آینده این کشور و تقدیر مردم رقم بخورند. امیدوارم آینده به دور از بلا و بیماری به دور از فقر و تبعض و به دور از فساد باشد. مملکت امام زمانی باشیم که امام زمان(عج) از ما راضی باشد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین