عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۷۴۶۸
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۵
افتتاح بوستان ستایشگران در فرهنگسرای تهران
گفتنی است این نهال های مثمر به همت بنیاد علوی برای همراهی مداحان اهل بیت در طرح #درختیاری در این بوستان کاشته شد و قرار است عواید حاصله صرف رسیدگی به محرومان شود. در قالب طرح درختیاری ، یک میلیون نهال مثمر توسط گروه های جهادی در سراسر کشور کاشته می شود .

عقیق: همزمان با روز شهدا و هفته منابع طبیعی ، مراسم کاشت نهال به یاد شهدای مداح و پیرغلامان در فرهنگسرای تهران برگزار شد.

در این مراسم که به همت بنیاد دعبل خزاعی و با حضور جمعی از مداحان و پیرغلامان برگزار شد، ۲۵ اصله نهال مثمر به یاد شهدای مداح شهیدان داود عابدی، مجید سیب سرخی، غلامعلی رجبی، مرتضی کریمی، ابراهیم هادی، حسن شیخ‌آذری، بهرام مهرداد و حسین معز غلامی و به یاد پیرغلامانی مانند حاج اکبر بازوبند، حاج مهدی آصفی، حاج اصغر زنجانی، حاج غلامرضا سازگار، حاج رضا موید خراسانی و حاج علی انسانی و همچنین خانواده پیرغلامان مرحوم حاج علی آهی، حاج نادعلی کربلایی، حاج محمد کوثری ، حاج فیروز زیرک کار و حاج علی خورشیدی در این بوستان کاشته شد.
حجت الاسلام باباخانی رییس تشکل های دینی سازمان تبلیغات اسلامی، حاج محسن طاهری مدیرعامل خانه مداحان، حاج حسین هوشیار مداح اهل بیت و رییس فرهنگسرای تهران، سعید غضنفری مدیرعامل بنیاد دعبل ، حاج اکبر بازوبند و حاج زهیر سازگار از چهره های حاضر در این مراسم بودند.

گفتنی است این نهال های مثمر به همت بنیاد علوی برای همراهی مداحان اهل بیت در طرح #درختیاری در این بوستان کاشته شد و قرار است عواید حاصله صرف رسیدگی به محرومان شود.

در قالب طرح درختیاری ، یک میلیون نهال مثمر توسط گروه های جهادی در سراسر کشور کاشته می شود .

 

تعداد بازدید : 45

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین