عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۵۰۸۹
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵
رئیس مجمع راهبردی اندیشۀ مهدویت طی نامه‌ای از اقدام رئیس مجلس شورای اسلامی دربارۀ تشکیل فراکسیون مهدویت در مجلس تقدیر و تشکر کرد.

تقدیر حجت‌الاسلام صدیقی از اقدام رئیس مجلس در تشکیل فراکسیون مهدویتعقیق: حجت‌الاسلام کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران و رئیس مجمع راهبردی اندیشۀ مهدویت به مناسبت آغاز امامت امام عصر (عج) طی نامه‌ای به نمایندگی از 810 مؤسسه و تشکل فعال مهدوی کشور، از اقدام محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی دربارۀ تشکیل فراکسیون مهدویت در مجلس تقدیر و تشکر کرد.

امام جمعه موقت تهران در بخشی از این نامه خواهان حمایت‌های همه‌جانبۀ مجلس شورای اسلامی و فراکسیون مهدویت از فعالیت‌های مهدوی کشور شد.

متن این نامه را در ادامه می‌خوانید:

ریاست محترم مجلس شورای اسلامی
جناب آقای دکتر محمد باقر قالیباف سلام علیکم؛
ضمن تبریک عید ولایت و امامت حضرت ولی عصر (عج)، با توجه به ماهیت زمینه‌ساز ظهور بودن انقلاب اسلامی ایران و با عنایت به آرمان بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که همانا حرکت به سمت ایجاد تمدن نوین اسلامی و زمینه‌سازی برای طلوع خورشید ولایت عظما ارواحنا فداه می‌باشد و با توجه به جایگاه خطیر مجلس شورای اسلامی و نقش نمایندگان مؤمن و انقلابی و جایگاه قانونگذاری و نظارتی مجلس، اقدام مبارک و به موقع نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در جهت ایجاد فراکسیون مهدویت و تمدن‌سازی اسلامی باعث خوشحالی و امیدواری همه منتظران حضرت مخصوصاً فعالان عرصه ی مهدویت گردید.
مجمع راهبردی اندیدشۀ مهدویت به نمایندگی از 810 مؤسسه و تشکل فعال مهدوی کشور بدینوسیله کمال تشکر و قدردانی خود را از جنابعالی و جناب آقای دکتر زاهدی و اعضای هیئت رئیسه فراکسیون جناب آقای دکتر احمدی، جناب آقای دکتر فدامالکی، سرکار خانم دکتر آزاد و سرکار خانم دکتر شریعتی اعلام می‌دارد. ان‌شاالله از این پس شاهد اقدامات انقلابی و حمایت‌های همه‌جانبۀ جنابعالی و فراکسیون مهدویت از فعالیتهای مهدوی در سراسر کشور باشیم. ضمناً لیست اسامی مؤسسات و تشکل‌های مهدوی به فراکسیون تحویل داده خواهد شد.

 

منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین