عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۵۰۸۷
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۶
اسامی فینالیست‌های مسابقات بین‌المللی قرآن در بخش‌های مختلف از جمله بزرگسالان که شامل پنج نفر در هر بخش است، اعلام شد.

عقیق:فینالیست‌های اصلی در مرحله نهایی مسابقات بین‌المللی قرآن کریم مهدی غلام‌نژاد از ایران، محمدرضا سلمان از عراق، وان عین‌الدین حلمی از مالزی، احمد میرعبدالعزیز از مصر بخش بزرگسالان در رشته "قرائت" هستند.

فینالیست‌های رشته "حفظ کل نیز بزرگسالان" نیز، محمدجواد مرادی از ایران، احمد بدرالدین حمامی از سوریه، سید احمد اسامه از موریتانی و عبدلی توفیق از الجزایر همچنین اکرم ابن زکریا البقلوطی از تونس به شمار می‌روند.

در بخش "قرائت دانش‌آموزان پسر"، امیرحسین رحمتی از ایران، سیدیاسین حسینی از افغانستان، محمد رفقی حواری از اندونزی، نانت هاپوت یوبومرونگ از تایلند و علی حمید السید از عراق به عنوان فینالیست معرفی کرد.

در رشته"حفظ دانش‌آموزان پسر"؛ فینالیست‌ها محمود ابوالخیر ناصیف از سوریه، عبدالعلی‌ام عبدالرحیم مححمد حاجی از کنیا و محمد خیرالرزاق از اندونزی، علی فیضی از ایران همچنین محمد آدم محمد از چاد معرفی شدند.

"قرائت تحقیق نابینایان" نیز سعید علی‌اکبری از ایران، سید نورالحق، هند، محمد شیراز، پاکستان، السید حمدی السید ابراهیم، مصر و در نها مهدی غلام‌نژاد از ایران، محمدرضا سلمان از عراق، وان عین‌الدین حلمی از مالزی، احمد میرعبدالعزیز از مصر فینالیست‌های مسابقات بین المللی قرآن کریم بخش بزرگسالان در رشته "قرائت" هستند.

فینالیست‌های رشته "حفظ کل بزرگسالان" نیز، محمدجواد مرادی از ایران، احمد بدرالدین حمامی از سوریه، سید احمد اسامه از موریتانی و عبدلی توفیق از الجزایر همچنین اکرم ابن زکریا البقلوطی از تونس به شمار می‌روند.

 

منبع:باشگاه خبرنگاران


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین