عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۸۹۶۹
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۶
در ویدئویی در فضای مجازی منتشر شد:
مهدی غلام نژاد در صفحه شخصی خود ویدیوهایی از قرآن خواندن همراه با فرزندانش را منتشر کرده است.

عقیق:مهدی غلام نژاد قاری بین المللی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام ویدئوهایی از قرآن خواندن خود همراه با فرزندانش را منتشر کرده است. وی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام اعلام کرد: «بهترین روش برای اینکه فرزندانمان قرآنی باشند این است که خودمان قرآنی باشیم»

تعداد بازدید : 258

این قاری بین المللی با توجه به اهمیت نقش خانواده و فضای ارتباطات امروزی در پستی نوشت: «از کشورهای زیادی به بنده پیام دادند و در خواست کردند که کلیپ‌هایی همخوانی با فرزندانم را ادامه دهم چون باعث شده فرزندان ما به قرآن خواندن علاقه مند شوند. حتی از عربستان پدری پیام دادند که من اهل تسنن هستم و شما شیعه هستید و ما باهم به ظاهر اختلافاتی داریم اما فیلم شما و فرزندانتان باعث شد فرزندان من اهل قرآن شدند و صمیمانه خواهش می‌کنم این همخوانی شنیدنی را ادامه دهید.»

وی از سال گذشته و با تعطیلی جلسات قرآنی به دلیل شیوع ویروس کرونا پویش همخوانی با فرزندان را در شبکه‌های اجتماعی به راه انداخت. این ویدئوهای کوتاه نه تنها در صفحه این قاری جوان بازدید فراوان داشت، بلکه در صفحات بسیاری از فعالان قرآنی و رسانه‌ای نیز بازنشر یافت و از سوی مخاطبین قرآنی داخلی و خارجی مورد استقبال واقع شد.

مهدی غلام نژاد نفر اول مسابقات قرآن سراسری و نفر دوم در سی و ششمین دوره مسابقات بین‌المللی است. وی اهل تبریز و متولد کلیبر در سال ۱۳۶۴ است و از ابتدای دوازده سالگی، قرآن را فراگرفته است. این فعال قرآنی در نهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشور کویت و پانزدهمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم روسیه موفق به دریافت رتبه دوم شد.

 

منبع:مهر


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین