۰۲ آذر ۱۴۰۳ ۲۱ جمادی الاول ۱۴۴۶ - ۴۲ : ۲۳
این لباسها در شعبه «بیرمنگهام» و «شپردزبوش» در شهر لندن و مرکز «ترافورد» در «منچستر» و لستر نیز درمعرض دید همگان قرار خواهدگرفت. یکی از مسئولان این برند انگلیسی یاد آور شد که «مجموعه تولیدات اسلامی را شرکتی متخصص در امرتولید مد معاصر و مناسب به عهده گرفته و با وجود انتقادات مخالفان اسلام عده بسیاری این امر را راهی برای جذب همه مذاهب و ادیان بر شمردهاند.»
در سال 2016 نیز مجموعه فروشگاهی «مارکس و اسپنسر» لباس بحر اسلامی ( بورکینی) را به معرض فروش درآورد.
چرا به جای تخریب به مدارا روی آوردهاند؟
افزایش چشمگیر اسلامگرایی مهمترین عامل جبههگیری نرم غربی است.کشورهای غربی به جای مقابله رو در رو به مقابله از جنس گرگ در لباس گوسفند روی آوردهاند و عامل این نوع نگرش چیزی جز تعداد روز افزون مسلمین نیست.
«ماکسیموس اول» که از کلیسای قبطیه اعلام جدایی کرده معتقداست: هرساله 50 هزار مسیحی به اسلام میگروند. بنابراین در طول 36 سال گذشته تا سال 2008 میلادی حدود 1250000 نفر به اسلام گرویدهاند.
تولید برند حجاب در غرب دشمنی پنهان است
در ادامه مواردی از قطعیت دشمنی غرب را مطرح کرده و برآنیم تا با دلایلی از سخنان شرق شناسان غربی خطر اسلامگرایی برای آنان را بیان کرده و بگوییم تنها دلیل ایجاد برند ادامه همان دشمنی اما اینبار در لباس دوست است.
هاتینگتون تمدنشناس امریکایی:
تمدن چین و روسیه را باید در تمدن غرب حل کرد. اما تمدن اسلامی را نمیتوان در تمدن غرب حل کرد، در نتیجه باید آن را نابود کرد.(سایت دیدهبان)
فوکویاما درباره تشیع میگوید:
این نبرد[نبرد تمدنها] حتمی است، ولی برنده آن غرب نخواهد بود.
او با اسناد و مدارک ثابت میکند که برنده نبردِ آخرالزّمان، شیعیان هستند.(سایت رازهای شیطان پرستان)
با اضافه کردن این موارد به یکدیگر و موارد ابتدایی بحث در مییابیم که برای اضمحلال تشیع و اسلام باید تمدن آنان را از میان برد.
با توجه به گفتههای این دو شرقشناس در لهجه گویایشان دو راه پیشروی غرب است: اول تلاش در نابودی این دیرپا دین مبین و دوم همراهی با آن و پذیرش برتری آن برسایر ادیان.
با توجه به منویات قابل توجه مقام معظم رهبری مبنی بر بیانتها بودن دشمنی غرب گزینه دوم مردود است. اما این همراهی صوری با توجه به میزان دشمنی نشان از چه دارد؟
از چنین خزیدن در لاک دفاعی غرب، گرایش شدید به اسلامگرایی در اروپا و ناتوانی جبهه جنگطلب غرب در مواجهه با آن روشن میشود. اما باید توجه داشت برندسازی یکی از راههای استعمار غربی است و بهترین راه مبارزه با آن ساخت برند اسلامی نابی است که همگان با خرید از آن اولا به جای پرکردن جیبهای بیانتهای غرب به اقتصاد اسلامی کمک کنند و ثانیا با عرضه لباسهای فاخر، دیگران را نیز جلب پوشش اسلامی کرده و راه و زمینه را برای ورود به عرصههای اسلام باوری بگشایند.
حجاب انگلیسی یا جهنم پر نعمت
امری که بسیار حائز اهمیت است این است که این برندها سعی در ایجاد عریانیگری در لوای حجاب دارند لذا لباسهای محرک و جذاب اما پوشیده را سر لوحه برنامههای خود قرار میدهند.
چیزی که متاسفانه امروزه در قالب چادرهای خاص در میان زنان ایرانی خود نمایی میکند. لذا مطمئنا حجاب برندهای مطرح غربی حجابی از جنس عریانیگری است. و با انواع رنگهای غیراسلامی و ترکیبهای محرک، زمینه را برای انحراف از معیار فراهم میکند.