عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۰۰۸۸
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴
زمان و نحوه واريز هزينه سفر عتبات دانشگاهيانمعاون اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان گفت: زائرين كاروان‌هاي دانشگاهي كه تا دهم بهمن ماه اعزام مي‌شوند بعد از صدور فيش بايد از طريق مراجعه به بانك ملي نسبت به واريز هزينه سفر اقدام كنند.
عقیق:محمد زارع معاون اجرايي و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان در خصوص واريز هزينه سفر عتبات دانشگاهيان گفت: زائرين كاروان‌هاي دانشگاهي كه تا دهم بهمن ماه اعزام دارند بعد از صدور فيش بايد از طريق مراجعه به بانك ملي نسبت به واريز هزينه سفر اقدام كنند و كاروان‌هايي كه اعزامشان بعد از دهم بهمن است فقط از طريق درگاه الكترونيكي بانك ملت قادر به پرداخت هزينه سفر خواهند بود.
وي افزود: از روز شنبه سوم بهمن ماه، درگاه الكترونيكي بانك ملت در سايت ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان قرار داده مي‌شود و هزينه سفر بايد زماني واريز شود كه مدارك تحويل آژانس زيارتي شده باشد كه يك ماه و نهايتا دو هفته قبل از سفر خواهد بود.
زارع تاكيد كرد: پرداخت هزينه در درگاه الكترونيكي با داشتن رمز دوم و با تمام كارت‌هاي عضو شتاب قابل پرداخت خواهد بود و با يك كارت مي‌توان هزينه چند نفر را هم واريز كرد.
وي ادامه داد: مشخصات زائرين بعد از كاروان بندي توسط دفاتر ستاد در استان‌هاي كشور به كارگزار حج و زيارت ارسال خواهد شد و زائرين بعد از ورود به درگاه الكترونيكي در سايت لبيك وارد سامانه عتبات سازمان حج و زيارت خواهند شد كه لازم است با وارد كردن كدملي، شماره شناسنامه و تاريخ تولد خود هزينه قطعي را مشاهده و آن را پرداخت كنند.
لازم به تذكر است؛ اطلاع رساني به زائرين در مورد زمان دقيق واريز هزينه از طريق ارسال پيامك انجام خواهد شد كه از يك ماه قبل از سفر آغاز مي‌شود و نهايتا دو هفته قبل از سفر خواهد بود.


منبع:فارس
211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین