عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۹۹۴۸
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۲
برای نخستین بار؛
10 هزار دانشجوي دختر در چهاردهمين دوره اعزام دانشجويان به عتبات اعزام مي‌شوند. براي كاروان دختران مجرد فقط اعزام هوايي پيش بيني شده است و اين سفرها هفت روزه خواهد بود و طي آن دانشجويان به شهرهاي نجف، كربلا و كاظمين مشرف مي‌شوند.
عقیق: براساس برنامه ريزي صورت گرفته ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان و سازمان حج وزيارت و بعثه مقام معظم رهبري، اعزام‌ها دانشجويان از 5 بهمن آغاز مي‌شود و تا آخر فروردين ادامه خواهد داشت.
براساس اين گزارش، در دور چهاردهم ثبت نام عتبات دانشجويي حدود 350 هزار نفر از دانشجويان ثبت‌نام كردند كه 50 هزار نفرشان به قيد قرعه به عتبات عاليات مشرف مي‌شوند.
اين گزارش مي افزايد، 10 هزار دانشجوي دختر در چهاردهمين دوره اعزام دانشجويان به عتبات اعزام مي‌شوند.
اين گزارش حاكي است، براي كاروان دختران مجرد فقط اعزام هوايي پيش بيني شده است و اين سفرها هفت روزه خواهد بود و طي آن دانشجويان به شهرهاي نجف، كربلا و كاظمين مشرف مي‌شوند.
پروازهاي هوايي بخشي به مقصد نجف و بخشي بغداد خواهد بود كه پروازهاي بغداد ابتدا به كاظمين، كربلا و بعد به نجف اعزام مي شوند و پروازهاي نجف، ابتدا نجف، كربلا و سپس به كاظمين مشرف مي‌شوند.
گروه‌هاي زميني هم ابتدا به نجف اشرف و سپس كربلاي معلا و بعد هم به كاظمين اعزام مي شوند .
با هماهنگي سازمان حج و زيارت، شبكه بانكي و ستاد عتبات دانشجويي در اين دوره براي تمامي زائران وام يك ميليون توماني بانك ملت را در نظر گرفته‌ايم كه نيازي به سپرده‌گذاري ندارد و سود تسهيلات آن 4 درصد است.
بعثه مقام معظم رهبري در عراق نيز براي حضور دانشجويان در عتبات برنامه هاي فرهنگي گسترده اي را پيش بيني كرده است كه از زمان ورود دانشجويان در عراق اين برنامه ها كليد خواهد كرد.
گفتني است، هزينه سفر زميني حدود 970هزار تومان و هزينه سفر هوايي حدود يك ميليون و 500هزار تومان است.


منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین