عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۹۸۰۸
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۴
دستورالعمل پرداخت وام يك ميليوني عتبات دانشگاهيان به شعب بانك ملت ابلاغ شد.
عقیق:محمد زارع معاون اجرايي و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان گفت:دستورالعمل پرداخت وام بانك ملت به زائران عتبات دانشگاهيان با شماره ۸۷۱۳/۲ مورخ ۲۱/۱۰/۹۴ به شعب اين بانك در سراسر كشور ابلاغ شده است و زائرين از امروز ۲۲ دي مي توانند براي دريافت وام اقدام نمايند.
وي افزود:تسهيلات يك ميليون توماني به كليه زائرين اصلي و ذخيره اعم از دانشجويان پسر و دختر،اساتيد،متاهلين و كارمندان دانشگاه ها تعلق مي گيرد و در گروه هايي كه زائرين همراه دارند به هر زائر بالاي ۱۸ سال جداگانه وام اعطا مي شود و دانشجو بودن يكي از زوجين هم براي اخذ وام كافيست.
زارع گفت:براي دريافت وام نيازي به ارائه معرفي نامه به شعب نيست و زائرين فقط كافيست ثبت نام خود را در سايت لبيك نهايي كنند تا كدملي آنها به صورت سيستمي به بانك ارسال شود.
وي ادامه داد:اين وام با كارمزد ۴ درصد و در اقساط ۱۸ ماهه و با يك ضامن مورد تاييد بانك پرداخت مي شود.پرداخت اقساط هم بعد از تحويل وام آغاز مي شود و دانشجوياني كه در يكي از شعب بانك ملت حساب بانكي داشته باشند نيازي به افتتاح حساب جديد ندارند.زائريني هم كه حساب ندارند بايد نسبت به افتتاح حساب خود در يكي از شعب اقدام كنند.
زارع گفت:براي دريافت وام نيازي به سپرده گزاري نيست و دانشگاهيان متقاضي دريافت وام بايد به مسئول اعتبارات شعبه يا رئيس بانك مراجعه كنند و از افرادي كه در شعبه اطلاعاتي در مورد اين وام ندارند، سوال نكنند.
وي تاكيد كرد:از آنجايي كه اين وام فقط براي سفر به عتبات عاليات در نظر گرفته شده است دانشگاهيان از اين وام فقط براي اين سفر مي توانند استفاده كنند و كساني كه به هر دليل از سفر انصراف دهند شرعا و قانونا بايد نسبت به تسويه حساب وام با بانك اقدام نمايند.
معاون اجرايي و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان گفت:اين وام بعد از تكميل مدارك به حساب زائرين واريز مي شود و بعد از اعلام قيمت نهايي از سوي سازمان حج و زيارت،زائر مي بايست از طريق رمز دوم كارت خود نسبت به پرداخت هزينه سفر به صورت الكترونيكي اقدام نمايد.
گفتني است باتوجه به روند ابلاغ دستورالعمل به تمامي شعب بانك ملت سراسر كشور امكان دارد در روزهاي اول تعدادي از شعب اظهار بي اطلاعي كنند كه با در دست داشتن شماره نامه مذكور قابل پيگيري مي باشد.در صورت بروز هرگونه مشكل در اعطاي وام هاي عتبات دانشگاهيان در شعب،مي توانيد با شماره ۱۵۵۶ و شهرستان ها با شماره ۸۲۴۸۸-۰۲۱ بانك ملت تماس حاصل فرمائيد.


منبع:لبیک
211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین