عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۹۵۹۰
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴
فقیهی، رييس ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان گفت: امسال هزينه كاروان هاي زميني به عتبات عاليات ۹۷۰ هزار تومان و كاروان‌هاي هوايي حدود يك ميليون و ۵۰۰ هزار تومان برای هر فرد خواهد بود.
عقیق:به نقل از پایگاه اطلاع رسانی لبیک، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا فقيهي، رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان اظهار کرد: اعزام زائران دانشگاهی به عتبات عالیات از ۵ بهمن امسال تا پايان فروردين ماه 95 انجام خواهد شد و امسال هزينه كاروان هاي زميني به عتبات عاليات ۹۷۰ هزار تومان و كاروان هاي هوايي حدود يك ميليون و ۵۰۰ هزار تومان خواهد بود. 
وی افزود: تا پیش از این دوره زائران متاهل تنها می توانستند یک فرزند خود را به همراه داشته باشند که امسال این امکان برای زائران متاهل به دو فرزند افزایش یافته است؛ هزینه در نظر گرفته شده برای فرزندان بالای 2 سال در حدود 70 درصد افراد بالغ تعیین شده است.
فقیهی با اشاره به قرعه كشي اوليه و رسيدن ۱۲ هزار و ۵۰۰ نفر از دانشگاهيان به مرحله نهايي گفت: تاكنون ثبت نام بيش از ۶ هزار نفر براي اعزام به عتبات نهايي شده است؛ پذيرفته شدگان عتبات عاليات دانشگاهي تا یکشنبه 20  دي‌ماه با مراجعه مجدد به سايت لبيك نسبت به نهايي كردن ثبت نام خود اقدام كنند؛ زائران دانشگاهي بعد از نهايي كردن ثبت نام، بايد هر چه سريعتر با مراجعه به واحدهاي استاني عمره و عتبات دانشگاهيان در سراسر كشور نسبت به ادامه مراحل اعزام اقدام كنند.
رئيس ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان خاطرنشان كرد: در صورت مراجعه نكردن دانشگاهيان به سايت براي نهايي كردن ثبت نام، امكان دريافت وام و واريز هزينه سفر وجود ندارد و به منزله انصراف تلقي خواهد شد.
وي در خصوص زائرين ذخيره نيز گفت: زائران ذخيره بايد تمامي مراحل ثبت نام را مانند زائران اصلي انجام و مدارك را در موعد مقررتحويل دفاتر استاني ستاد دهند؛ اعزام اين دسته از زائران منوط به انصراف نفرات اصلي است؛ اما زائران ذخيره اي كه مدارك را به موقع تحويل دهند، شانس بيشتري در اعزام خواهند داشت.
 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین