عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۳۶۴۸
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۷
رئیس مجلس خبرگان رهبری؛
حوزه/ رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، گفت: امروز جریان های انحرافی در مقابل سخن و نهی رهبر معظم انقلاب قرار دارند که تلاش می کنند تا در مسائلی همچون قمه زنی و مباحث اختلاف برانگیز ورود کرده و به تشویش اذهان عمومی بپردازند؛ پس باید مراقب این تحرکات وابسته به بیگانه باشید.
عقیق: آیت الله محمد یزدی در دیدار مسئولین هیأت و کانون خادم الرضا(ع) قم به اهمیت ماه محرم و صفر اشاره کرد و گفت: انقلاب ما از قیام أباعبدالله الحسین (ع) سرمشق گرفته و هرچه داریم از محرم و صفر می باشد.
وی با اشاره به تلاش دشمنان علیه شیعه و جمهوی اسلامی ایران، اظهار داشت: امروز دشمن از تمام ابزارهای ارتباطی، اطلاع رسانی و تبلیغی استفاده می کند تا نسل جوان را با دین و فرهنگ دینی بیگانه نماید.
رئیس مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: در این راستا وظیفه ماست که در مقابل تهاجمات دشمن از تمام وسائل و ابزارهای روز استفاده کرده تا توطئه ها خنثی شوند.
*نقش رهبر انقلاب در جامعه و جهان امروز
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان نقش رهبری در جامعه و تاثیرگذاری آن در جهان امروز، ابراز داشت: امروز همه باید قدر نعمت بزرگ رهبری را دانسته و متوجه باشیم که در تمام بحران ها و مشکلات، رهبر آگاه، بیدار و جامع الشرایط ایران اسلامی هستند که موجب حفظ منابع دنیوی و اخروی تمام آحاد مردم بوده و با هدایت های خویش و مواضع روشن و قاطع خود جامعه را از بحران عبور دادند.
*نهیب رهبر انقلاب به عربستان سبب شد تا سران دیگر کشورها موضع گیری کنند
آیت الله یزدی در ادامه به فاجعه منا اشاره و خاطرنشان کرد: اگر نهیب و اعلام قاطع فرمانده کل قوا و رهبر شجاع ما نبود، عربستان در مقابل ایران و دیگر کشورها رفتار صحیحی انجام نمی داد و این برخورد قاطع سبب شد تا سران دیگر کشورها نیز موضع بگیرند؛ پس باید قدر این نعمت بزرگ و نقش و کلام تأثیرگذار ایشان را بدانیم.
وی از استقبال گسترده جوانان در هیئت خادم الرضا ابراز خرسندی کرد و گفت: باید این میزان حضور جوانان که سرمایه ای مذهبی است، حفظ شده و مراقب بود تا شعائر حسینی دچار آسیب های حاشیه ای نشود.
*مراقب جریان های انحرافی در هیئات مذهبی باشید
رئیس مجلس خبرگان رهبری در توصیه ای به مسئولان خادم الرضا (ع)، تصریح کرد: امروز جریان های انحرافی در مقابل سخن و نهی رهبر معظم انقلاب قرار دارد که تلاش می کنند تا در مسائلی همچون قمه زنی و مباحث اختلاف برانگیز ورود کرده و به تشویش اذهان عمومی بپردازند؛ پس باید مراقب این تحرکات وابسته به بیگانه باشید.
گفتنی است در این جلسه، دکتر پیمان رئیس شورای سیاست گذاری هیأت و کانون خادم الرضا نیز به ایراد سخن پرداخت و گفت: پیروی از خط امام، مقام معظم رهبری و ارتباط مستمر با مراجع اعظام، علما و مدرسین حوزه علمیه و دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی و وفاداری به این ارزش ها سرلوحه تمام تصمیم گیری ها و برنامه ریزی های این تشکل بزرگ دینی است.
وی موضع گیری صحیح خادم الرضا در مقابل جریان های انحرافی، شبهه افکن و اختلاف انگیز را  از ویژگی های ممتاز این هیأت دانست و تصریح کرد: همواره در مقابل این جریان قرار داشته و از نفوذ آن جلوگیری خواهیم کرد.

منبع:مهر

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین