عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۲۳۷
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۰
معاون عمرانی استان خراسان رضوی گفت: مشهد سالانه حداقل 25 میلیون نفر زائر دارد و ما پیش بینی کرده‌ایم در افق 1404 این تعداد به حدود 40 میلیون برسد.
عقیق: واحدی، معاون عمرانی استانداری خراسان رضوی روز گذشته در برنامه مانور آرامش بهاری در امام زاده یحیی بیان کرد: ما در استانی هستیم که سالانه حداقل 25 میلیون نفر زائر دارد و ما پیش بینی کرده‌ایم در افق 1404 به حدود 40 میلیون نفر برسد.


 وی گفت: برای زائر باید برنامه داشته و برای برنامه ریزی باید مدیریت وجود داشته باشد، واژه خدمت که در این مکان و با معنای آرامش بهاری خود را نشان داده محقق نخواهد شد مگر با مدیریت، هماهنگی و بستر سازی و مسئولیت پذیری درست.


واحدی ادامه داد: ستاد تسهیلات زائر که قبلا در باب تسهیلات سفر بوده متشکل از 10 معاونت در بخش‌های مختلف است ما پیش بینی کرده‌ایم که حداقل 3 میلیون و حداکثر 5 میلیون زائر در این ایام داشته باشیم البته ما رکورد 6 میلیون نفر را نیز داشته‌ایم.


 وی افزود: 6 میلیون عددی است که واقعا اگر از نگاه مدیریتی تنظیم نشود مشکلاتی را به دنبال خواهد داشت.


جانشین ستاد تسهیلات نوروزی با اشاره به برکت وجود امام رضا(ع) تاکید کرد: تاکنون کمترین مشکلات را در عرصه خدمت گزاری داشته‌ایم، ما مسئول مکانی هستیم که به طور اتوماتیک جاذب سفر و نیاز به تبلیغ ندارد.


وی در پایان در خصوص بحران این اماکن خاطر نشان کرد: برای بحران امکان مذهبی باید برنامه‌ای داشته باشیم و از تمام ظرفیت های استان برای پذیرایی از زائر استفاده کنیم. 


منبع: خبرگزاری دانشجو

211001


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین