عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۴۲۵۰
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۹
معاون تبلیغات آستان قدس رضوی گفت: به منظور بهره‌مندی عموم زائران و مجاوران بارگاه منور حضرت رضا (ع) از فرمایشات گهربار آیت‌الله مکارم شیرازی، این مرجع عالی‌قدر شیعیان، شب‌های جمعه به ایراد سخنرانی در حرم رضوی می‌پردازند.
عقیق:حجت‌الاسلام سید جلال حسینی با اشاره به زمان‌ برگزاری این سخنرانی‌ها اظهار داشت: حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی از 16 مرداد ماه جاری شب‌های جمعه بعد از نماز مغرب و عشا در صحن جامع رضوی سخنرانی کرده  و این مراسم تا 16 شهریور ماه سال جاری ادامه دارد.

وی تصریح کرد: اقامه نماز جماعت توسط مراجع عظام تقلید در حرم مطهر رضوی از پنج سال گذشته به طور مستمر در ایام تابستان برقرار بوده است و شاهد اقامه باشکوه‌ترین نماز جماعت تشیع در این زمان در حرم مطهر رضوی بوده‌ایم.

معاون تبلیغات آستان قدس رضوی با اشاره به جایگاه ویژه حرم مطهر رضوی در میان علما و مراجع عظام تقلید خاطرنشان کرد: اداره تبلیغات اسلامی و مناسبت‌های ویژه این معاونت ضمن هماهنگی با این بزرگواران، امکان بهره‌مندی زائران حرم مطهر رضوی برای برگزاری نماز جماعت پرشکوه و معنوی را به امامت مراجع عظام تقلید در این بارگاه نورانی، فراهم کرده است.

یادآور می‌شود؛ ‌این مرجع عالیقدر 11 مرداد ماه جاری به مشهد مقدس مشرف شده و مورد استقبال مسئولان استانی و آستان قدس رضوی قرار گرفتند.

منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین