عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۹۶۲۶
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۲ - ۲۲:۵۴
مدیر امور رسانه و اطلاع‌رسانی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، برنامه‌های هفتگی حرم مطهر در هفته جاری را اعلام کرد.

عقیق: حجت‌الاسلام روح‌الله فاطمی‌نسب با اعلام این خبر گفت: بر اساس برنامه اعلام شده، در هفته جاری برنامه "زمزم معرفت" در راستای پاسخگویی به شبهات اعتقادی، فرهنگی، احکام،‌ مهدویت و... یک ساعت و نیم مانده به اذان مغرب با حضور کارشناسان و اساتید برجسته حوزه، در حرم مطهر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های سخنرانی بعد از نماز مغرب و عشا، ابراز داشت: در هفته جاری، بعد از نماز عشا،‌ حجج اسلام والمسلمین توکل، ماندگاری،‌ فلاح‌زاده، حیدری کاشانی، برادران، رفیعی و حسینی قمی به ایراد سخن می‌پردازند.

وی با اشاره به برگزاری دعای توسل توسط هیئت جانبازان استان قم در روز سه‌شنبه 24 دی‌‌‌ماه، بعد از نماز مغرب و عشا، ‌ادامه داد: مراسم زیارت عاشورا نیز پنجشنبه بعد از نماز صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام مؤمنی و مداحی سید مهدی میرداماد برگزار می گردد، همچنین دعای کمیل این هفته نیز با سخنرانی حجت‌الاسلام حسینی قمی و مداحی حاج عباس حیدرزاده قرائت می‌شود.

حجت‌الاسلام فاطمی‌نسب در ادامه برگزاری دعای پر فیض ندبه در صبح جمعه، در شبستان امام خمینی(ره)، مراسم نیایش صبحگاهی همه روزه بعد از نماز صبح و بیان احکام هر روز قبل از اذان ظهر را از دیگر برنامه های حرم مطهر در هفته جاری اعلام کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ‌نماز جمعه این هفته قم نیز به امامت حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی در حرم مطهر اقامه خواهد شد.

منبع:حوزه


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین