عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۷۵۱۱
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۲ - ۰۷:۴۳
فرماندار شهرستان مهران گفت: لباس گرم، پتو و بخاري در پايگاه‌هاي اسكان مورد نياز زائران عتبات عاليات در شهرستان مرزي مهران است.
عقیق:حجت الله نصيري پور با بيان اينكه با توجه به سردي هوا و حضور بسيار زياد زائران در پايگاه‌هاي اسكان نياز به وسايل و تجهيزات گرم كننده به شدت وجود دارد، اظهار داشت: برخي از اقلام مورد نياز همچون غذاي گرم، پتو و بخاري با مشاركت هلال احمر، سپاه، آموزش و پرورش و ساير دستگاه‌هاي دولتي تهيه شده اما اين مقدار كمك كافي نيست و براي تأمين بقيه اقلام مورد نياز، به حمايت افراد نيكوكار و مردم نيازمنديم.

وي خاطرنشان كرد: همشهريان عزيز مي‌توانند با ارسال كمك‌هاي خود به خصوص پتو و لباس گرم به پايگاه‌هاي اسكان همچون مساجد، حسينيه‌ها و تكايا كه از وسايل گرمايشي كافي برخوردار نيستند، همنوعان خود را ياري كنند.

فرماندار شهرستان مهران با اشاره به اينكه هم اكنون با همت افراد نيكوكار و شهرداري مهران غذاي گرم و سرويس اياب و ذهاب در اختيار زائران عتبات عاليات قرار گرفته است، افزود: ساماندهي زائران به صورت كاروان‌هاي ۴۰ نفره، اسكان و ايجاد ايستگاه‌هاي صلواتي از ديگر خدمات ارائه شده به زائران عتبات عاليات در اين شهر مرزي است.

گفتني است شهرستان مرزي مهران در ۸۵ كيلومتري جنوب باختري ايلام از كانون‌هاي مهم تردد زائران عتبات عاليات است.

منبع:حج
211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین