عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۷۴۱۴
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۴
۱۹ و ۲۰ مرداد ماه:
هشتمین گردهمایی ملی فعالان مردمی اربعین و هشتمین همایش ملی هیأت‌های فعال در این عرصه با محوریت «اربعین، آوردگاه حرکت عمومی مردم» برگزار می‌شود.

عقیق: هشتمین گردهمایی ملی فعالان مردمی اربعین و هشتمین همایش ملی هیأت‌های فعال در این عرصه با محوریت «اربعین، آوردگاه حرکت عمومی مردم» برگزار می‌شود. این همایش در هشتمین سال خود، با انگیزه هماهنگی و هم‌افزایی موکب‌داران، کاروان‌برها و سایر فعالان مردمی اربعین حسینی برگزار می‌شود.

در این برنامه ضمن گفتمان‌سازی و جریان‌سازی موضوعات مرتبط با اربعین، تلاش می‌‌شود، ایده‌ها و تجربیات فعالان اربعین نیز به اشتراک گذاشته شود. از میان موضوعاتی که در این گردهمایی به آن پرداخته می‌شود، می‌توان به موضوعات «جایگاه مردم در حماسه اربعین»، «اربعین و تمدن اسلامی»، «تربیت اربعینی»، «امداد اجتماعی در اربعین»، «اربعین، استکبارستیزی و جبهه مقاومت»، «توطئه دشمن در اربعین ۱۴۰۱» و... اشاره کرد.

این همایش با حضور اساتید و کارشناسان متعدد شامل حجج‌ اسلام علیرضا پناهیان، محسن‌ قنبریان، میراحمدرضا حاجتی و همچنین محمد مخبر معاون اول رئیس جمهوری، احمد وحیدی وزیر کشور، علیرضا زاکانی شهردار تهران، حسین‌ یکتا رئیس هیأت مدیره جمعیت امام رضایی‌ها، سیداحمد عبودتیان دستیار رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت و یعقوب سلیمانی دبیرکل جمعیت هلال‌ احمر در قالب همایش و موکب‌های تخصصی گفتگو برگزار می‌شود. 

در این همایش  هزار نفر از موکب‌داران و کاروان‌برها و فعالان رسانه‌ای و تبلیغی در زمینه اربعین حسینی حضور خواهند داشت. همچنین نمایشگاه جامع نیازمندی‌های اربعین نیز در حاشیه همایش برپا خواهد شد.

این مراسم پنجشنبه و جمعه ۱۹ و ۲۰ مردادماه در حرم مطهر امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین