عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۶۱۸۸
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۶
فرزند مرحوم آیت‌الله آقامجتبی تهرانی با اشاره به اینکه در مجموع بیش از ۱۰۰ عنوان اثر از این استاد اخلاق در نمایشگاه ارائه شده است، گفت: امسال ۴ اثر جدید در نمایشگاه کتاب عرضه کردیم.

عقیق: حجت‌الاسلام علی تهرانی، مدیر انتشارات مصابیح‌‌الهدی و فرزند مرحوم آیت‌الله آقامجتبی تهرانی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس با اشاره به برپایی غرفه این موسسه انتشاراتی در سی‌ و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب که مختص آثار این استاد اخلاق است، اظهار داشت: در مجموع امسال بیش از ۱۰۰ عنوان اثر از مرحوم آقامجتبی تهرانی در نمایشگاه کتاب عرضه کردیم که شامل موضوعات مختلف است. این آثار مربوط به سخنرانی‌های این استاد اخلاق است که پیاده‌سازی و تنظیم شده است.

عرضه ۴ اثر جدید از مرحوم آقامجتبی تهرانی

وی افزود: امسال ۴ اثر جدید شامل «بدعت در دین»، «سعادت و شقاوت انسان»، «مبانی، احکام و آثار امر به معروف و نهی از منکر» و «طاعات و اطاعات» براساس فایل‌های موجود از سخنرانی‌های مرحوم آقامجتبی تهرانی تألیف شده است. این آثار بالغ بر ۶ ماه پیاده‌سازی و تنظیم آن‌ها زمان برده که هم‌اکنون آماده شده و برای نخستین‌بار در نمایشگاه کتاب ارائه شده است.

چه تعداد فایل سخنرانی از این استاد اخلاق در دسترس است؟

تهرانی تصریح کرد: از مرحوم آقامجتبی تهرانی، فایل صوتی ۲۷۰۰ جلسه سخنرانی، ۵۰۰ جلسه تفسیر، ۴۰۰ جلسه درس خارج فقه و اصول دردسترس است که البته این بخشی از فایل‌هاست. این فایل‌ها بناست پیاده‌سازی و تبدیل به کتاب شود.

۳۰ عنوان کتاب جدید در حال تألیف است

مدیر انتشارات مصابیح‌ الهدی افزود: درحال حاضر تألیف ۳۰ عنوان کتاب درحال انجام است که با موضوعاتی مانند غرور، طول عمل، غفلت و بیداری و ... است. تألیف این آثار به دلیل کمبود بودجه و مسائل مالی، کمی به تعویق افتاده است.

 پرفروش‌ترین آثار مرحوم آقامجتبی تهرانی

وی با اشاره به پرفروش‌ترین آثار مرحوم آقامجتبی تهرانی گفت: دوره ۵ جلدی مباحث تربیتی پرفروش‌ترین اثر است که تاکنون به چاپ سیزدهم رسیده است و چاپ ۱۴ آن هم درحال اقدام است. دوره ۹ جلدی آفات زبان دومین اثر پرفروش است که به چاپ چهارم رسیده است. دفتر دل اثر سوم است که به چاپ هشتم رسیده است. در نهایت سلوک عاشورایی هم چهارمین کتاب پرفروش انتشارات ماست که تاکنون ۹ بار تجدید چاپ شده است.

کتاب روضه‌های آقامجتبی

تهرانی در پایان خاطرنشان کرد: روضه‌های مرحوم پدرم نیز در ۲ جلد کتاب با عنوان «فلیبک الباکون» با رویکرد توسلات و روضه‌های اصحاب و خاندان امام حسین(ع) منتشر شده است که آن نیز از آثار پرمخاطب انتشارات است.

به گزارش فارس، غرفه انتشارات مصابیح‌ الهدی در غرفه شماره ۱۵ راهروی ۱۹ نمایشگاه کتاب است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین