عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۵۵۸۰
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵
با اقتباسی از داستان صادق کرمیار:
«نامیرا» فیلم سینمایی بر مبنای رمانی با همین نام است که به کارگردانی شهریار بحرانی عید فطر وارد مرحله پیش‌تولید می‌شود.

عقیق: محسن علی اکبری، تهیه‌کننده سینما در گفت‌و‌گویی با بیان اینکه عید فطر پیش تولید فیلم سینمایی «نامیرا» آغاز خواهد شد، بیان کرد: این فیلم سینمایی برداشتی متفاوت از قیام عاشورا است. فیلمنامه این اثر سینمایی را داوود میرباقری در هفت ماه نوشته است. میرباقری نگارش سناریو را از فروردین امسال آغاز کرد البته نگارش فیلمنامه را وی  فراغت از ساخت سریال «سلمان» انجام می‌داد. این فیلم داستانش را از از رمان «نامیرا» نوشته صادق کرمیار وام گرفته است.

وی افزود: در خبری که پیشتر از این فیلم رسانه‌ای شده آمده بود این فیلم درباره قیام عاشورا است درصورتی‌که این کار به صورت مستقیم به عاشورا نظر ندارد بلکه همانند «روز واقعه» نگاهی غیرمستقیم با عاشورا دارد البته داستان در همان سالی که قیام عاشورا رخ داده، اتفاق می‌افتد.

این تهیه‌کننده تاکید کرد: کارگردانی این فیلم بر عهده شهریار بحرانی خواهد بود. تمام تلاش ما این است که فیلم برای پخش در جشنواره سال آینده آماده شود. بخش‌های بیرونی این فیلم در بافق یزد و استان مازندران جلوی دوربین خواهد رفت. همچنین بخش‌های داخلی این کار نیز در شهرک غزالی و شهرک دفاع مقدس فیلمبرداری می‌شود.

وی در پایان اعلام کرد در حال مذاکرات نهایی برای یافتن سرمایه‌گذار است.

منبع:ایکنا


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین