عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۴۹۸۲
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۰
گزارش|
هیئت محبان بقیةالله شهرستان خرم‌آباد استان لرستان، حدود 5 سال است که کمک به بیماران خاص به خصوص هموفیلی‌ها را در دستور کار خود گذاشته است و علاوه بر پرداخت پرداخت هزینه درمان، در بخش‌های دیگر هم کمک حال آنان است.

عقیق: محسن روشندل مسئول هیأت محبان بقیةالله شهرستان خرم‌آباد استان لرستان در گفت‌وگویی اظهار داشت: هیئت ما ۲۰ سال است که راه‌اندازی شده است و هم‌اکنون هر سه‌شنبه در منزل خودم جلسه هفتگی هیأت برپا می‌شود. باتوجه به علاقه‌مندی همسایه‌ها و افراد محله، بخش‌هایی از خانه‌های دیگر نیز در اطراف به حسینیه اختصاص پیدا کرده است که محل نگهداری اقلام تهیه شده برای نیازمندان یا برگزاری دوره‌های آموزشی نوجوانان استفاده می‌شود.

هیأتی که کمک‌رسان بیماران هموفیلی است+عکس

۲۰۰ بیمار را تحت پوشش داریم

وی با اشاره به اینکه شرایط و سختی‌های این بیماران را خوب درک می‌کنم، گفت: حدود ۵ سال است در زمینه حمایت از بیماران خاص هموفیلی و تالاسمی وارد شدم و در این زمینه در استان مسئولیت هم گرفتم. گروه جهادی شهید مجید صالحی راد را ذیل هیأت ایجاد کریدم و با کمک مردم و خیرین با محوریت هیأت حدود ۲۰ بیمار هموفیلی را تحت پوشش داریم و علاوه بر پرداخت هزینه درمان، برای آنان جهیزیه، لباس و شغل هم فراهم می‌کنیم.

روشندل ادامه داد: علاوه بر بیماران هموفیلی، بیماران دیگری از کلیوی‌ها، سرطانی‌ها و ... هم به هیأت ما مراجعه می‌کنند و کمک‌های درمانی دریافت می‌کنند. در مجموع ۲۰۰ بیمار تحت پوشش این هیأت است. بازدید از منازل خانواده‌های بیماران خاص و کمک‌رسانی به آن‌ها، ارائه مشاوره‌های مختلف در مورد نوع کمک‌رسانی و بازسازی منازل و تعمیرات و پرداخت جهیزیه و ... از دیگر برنامه‌های این هیئت برای بیماران است.

 

هیأتی که کمک‌رسان بیماران هموفیلی است+عکس

 ۶۰ روز عزاداری در محرم و صفر داریم

مسئول هیئت محبان بقیةالله شهرستان خرم‌آباد با اشاره به برگزاری ۶۰ روز مراسم عزاداری محرم و صفر در این هیئت که در فضای باز و بخشی هم در خانه‌های مردم برگزار می‌شود، گفت: هیئت ما خانواده‌های بی‌سرپرست بسیاری را تحت پوشش دارد و در طول ماه کمک هزینه زندگی و بسته‌های معیشتی برای آنان تهیه و توزیع می‌کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم مذهبی شب‌های قدر در فضای باز، برگزاری عزاداری ایام فاطمیه، جشن اعیاد شعبانیه و عید غدیرخم، برپایی ایستگاه صلواتی در جشن‌های بزرگ، برگزاری یادواره شهید سلیمانی از دیگر برنامه‌های هیأت ماست.

 

هیأتی که کمک‌رسان بیماران هموفیلی است+عکس

حسینیه این هیئت در خرم‌آباد، خیابان ناصرخسرو، فرزانگان دوم، نبش کیمیا ۸ واقع است.

 

منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
اللهم عجل لولیک الفرج
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
0
0
با عرض سلام و درود بر تمام یاوران حضرت اباصالح المهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف.
هیئت های مذهبی چون افرادی مذهبی و معتقد در محافل شان حضور دارند می‌توانند در کمک رسانی های مختلف به ایتام و بیماران و ایتام محله بسیار موثر باشند ، در این مسیر نیازمند کمک خیرین هستند و یا ستاد اجرایی فرمان امام ره و بنیاد علوی تا بتوانند به درستی بهترین خدمت را انجام دهند .
انشاالله تمام قدم‌های خداپسندانه و مومنانه محبان اهل بیت علیهم السلام مورد تایید ولیعصر عج قرار گیرد.

اللهم عجل لولیک الفرج
انیس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
0
0
سلام خدا خیرشون بده انشالله موفق باشن در کلیه امورات زندگی که بانی خیر هستن وبیماران رو یاری میکنن
محمدمهدی روشندل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
0
0
انشالله خداوندبه شماسلامتی عطاکندتادراین راه پرخیروبرکت همیشه موفق وپیروزباشیدوازبهترین یاران آقاامام زمان(عج)باشیدوعاقبت بخیر
وحید احمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
0
0
خدا امثال این خیرین را زیاد کنه و خدا نگهدارشان باشد
امیرعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
0
0
درود بر شما خداوند تندرستی و پایداری عطا کند تا بتوانید سالیان سال کمک حال افرادبی بضاعت باشید دمتون گرم خیلی مردین
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
0
0
باسلام‌و خسته نباشید خدمت همه کسانی که در این امر خطیر همکاری به عمل می آورند از خداوند طلب خیر و روزی پر برکت برای تمام کسانی که لبخند برلب همنوعان خودمی آورند ،خداوند سلامتی و تندرستی و عاقب بخیری به همگی این هیات محبان بقیه الله عنایت کند ما بجز تشکرکردند که لبخند برلب فرزاندانمان می آورید نمیتوانیم‌کاری کنیم
حسین از بروجرد
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین