عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۷۵۷۷
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۶

عقیق:استفاده از شیشه رنگی در طراحی داخلی چنانچه همراه با ذوق و سلیقه باشد، می تواند محیطی مدرن و زیبا خلق کند. شیشه های رنگی لاکوبل، به دلیل تنوع رنگی و جنس مقاومتشان، امروزه مورد توجه طراحان بسیاری قرار گرفته است. تنوع شیشه در بازار ایران بسیار زیاد بوده و شما می توانید شیشه رنگی و ساده را به راحتی در هر متراژی که مورد نظر شماست، سفارش دهید. در این میان یکی از بهترین تولیدکنندگان شیشه رنگی لاکوبل در ایران، صنایع شیشه ایران لاکوبل است که در این متن با خدمات این شرکت و تولیداتش بیشتر آشنا خواهید شد.

آشنایی با بهترین تولید کنندگان شیشه رنگی لاکوبل در کشور

شیشه رنگی چه تاثیری در دکوراسیون داخلی می گذارد؟

بسیاری از طراحان دکوراسیون از شیشه و آینه برای افزایش فضا و نورپردازی در محیط استفاده می کنند. در معماری ایران قدیم استفاده از شیشه و آینه جایگاه ویژه ای داشته است. اجداد ما به خوبی می دانستند که رنگ و نور تاثیر فوق العاده از بر روحیه افراد می گذارد و به همین دلیل است که در خانه های قدیمی اغلب از پنجره های ارسی با شیشه های رنگی استفاده می شده است. آینه کاری های باستانی ما ایرانیان زبانزد اهل هنر در دنیاست. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و البته تغییر سلایق نسل جدید، کمتر شاهد آینه کاری های سنتی در منازل هستیم اما حتی مدرن ترین طراحان نیز بر تاثیر آینه شیشه رنگی در دکوراسیون اتفاق نظر دارند. آن ها می توانند به کمک این دو عنصر فضاهای کوچک را بزرگتر جلوه داده و از رنگ شیشه برای طراحی های متنوع امروزی بهره ببرند.

آشنایی با بهترین تولید کنندگان شیشه رنگی لاکوبل در کشور

چرا شیشه رنگی در دکوراسیون امروزی جایگاه ویژه ای دارد؟

استفاده از این نوع شیشه در دکوراسیون تنها به دلیل جلوه زیبا و خاص آن نیست. شیشه ای لاکوبل قابلیت نصب آسانی داشته و در برابر ضربه و حرارت مقاومت بسیاری از خود نشان می دهند. اگر این شیشه ها سکوریت شده باشند، به این معنی که در کوره هایی با درجه حرارت 460 درجه سانتی گراد قرار گرفته باشند، خیلی بیشتر از نوع عادی مقاومت نشان خواهند داد. به همین دلیل است که برای ویترین مغازه ها، بانک و درب بیمارستان ها از این نوع شیشه استفاده می کنند. شستشوی این شیشه ها آسان است و برای تمیز کردن آن ها تنها کافیست دستمال مناسبی را نم کرده و با مقداری شیشه شور آن را تمیز کنید.

آشنایی با بهترین تولید کنندگان شیشه رنگی لاکوبل در کشور

یادتان باشد که شیشه های سکوریت با وجود مقاومت بالایی که دارند، ضدخش نبوده و نباید با اسکاچ یا سیم ظرفشویی آن ها را تمیز کنید. این نوع شیشه در برابر رطوبت و تغییرات دما مقاومند. به همین دلیل است که از آن بیشتر در فضای بین کابینتی یا برای روی کابینت آشپزخانه استفاده می شود. جدا از قابلیت مقاومت بسیار، این نوع شیشه با تنوع رنگی بسیار، در آشپزخانه می تواند محیطی زیبا و دلنشینی ایجاد کند. مقاومت این شیشه تا به حدی است که اگر پشت گاز قرار بگیرد دما و رطوبت ناشی از پخت و پز هیچ گونه تاثیری روی این نوع شیشه نخواهد گذاشت.

شیشه لاکوبل چیست و چند نوع است؟

شیشه رنگی لاکوبل قبل از طی کردن فرایند رنگ آمیزی همانند شیشه های عادی است. زمانی که پشت این شیشه را به رنگ های خاصی رنگ آمیزی می کنند، شیشه رنگی لاکوبل تولید می شود. اگر این شیشه بعد از رنگ وارد کوره شده و سکوریت شود، همانطور که قبلا نیز ذکر شد، مقاوم تر می شود. رنگ آمیزی شیشه لاکوبل فرآیندی بسیار مهم و اساسی است؛ چراکه اگر نوع این رنگ مرغوب نباشد، بعد از مدتی شاهد رنگ پریدگی، ریخته شدن رنگ یا از بین رفتن کیفیت اولیه خواهید بود. به همین دلیل است که ما شیشه رنگی های شرکت ایران لاکوبل را به شما پیشنهاد می دهیم. کیفیت ساخت در ایران لاکوبل بی همتا بوده و تضمین می شود.

ضخامت شیشه لاکوبل

وقتی صحبت از انواع شیشه رنگی لاکوبل می شود، ضخامت نیز یکی از ویژگی هیا این نوع شیشه محسوب می شود. دلیل محبوبیت شیشه رنگی لاکوبل در همین تنوع ضخامت آن است. این نوع شیشه را می توان در ضخامت های 20، 16، 10، 8، 6 و 4 میلی متر سفارش داد. چنانچه نمی دانید از چه ضخامتی استفاده کنید، تیم پشتیبانی ایران لاکوبل با توجه به محل مورد نظرتان بهترین راهنمای شما خواهد بود.

در انتخاب ضخامت شیشه این مطلب را مد نظر قرار بدهید که شیشه های ضخیم نوعی عایق صدا و حرارت نیز محسوب می شوند. اما اگر این مساله چندان برایتان در اولویت نیست، می توانید از شیشه رنگی های کم عرض تری استفاده کنید. قیمت شیشه رنگی لاکوبل با ضخامت زیاد به طبع بیشتر از نوع نازک تر آن خواهد بود. اما انتخاب آن کاملا به نیاز، بودجه و مکان مورد نظرتان بستگی دارد.

آشنایی با بهترین تولید کنندگان شیشه رنگی لاکوبل در کشور

جمع بندی

شیشه رنگی لاکوبل با تنوع رنگی بسیارش در دنیای دکوراسیون مدرن جایگاه بسیاری یافته است. به طوری که بسیاری از طراحان دکوراسیون ترجیح می دهند از آن برای دیوار پوش حمام، دستشویی و آشپزخانه استفاده کنند. این نوع شیشه بسیار مقاوم است و به راحتی تمیز می شود. چنانچه قصد خرید شیشه رنگی لاکوبل را دارید، پیشنهاد ما شرکت صنایع شیشه ایران لاکوبل است. اما چرا این شرکت را به شما پیشنهاد می دهیم؟ اگر به سایت ایران لاکوبل iranlacobel.com سر بزنید، با مطالعه مطالب این سایت متوجه خواهید شد که تنوع محصولات در این سایت بسیار بالا و طراحی ها فوق العاده زیبا و شیک اند. اگر متراژ شما در حد قابل قبول باشد، می توانید از رنگ های خارج از آن چه در کاتالوگ وجود دارد نیز سفارش بدهید. قیمت محصولات صنایع ایران لاکوبل با توجه به کیفیت محصولات بسیار مناسب است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین