عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۶۰۱۲
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷
احمد ابوالقاسمی با انتشار فیلم تلاوت یک قاری نوجوان آفریقایی در صفحه شخصی‌اش نوشت: تلاوت قرآن استعداد ذاتی می‌خواهد و با داشتن استاد خوب فقط نیست. ای کاش می‌شد این پسر رو پیدا کنم تا کمکش کنم یه قاری خوب بشه.

عقیق:احمد ابوالقاسمی قاری بین‌المللی قرآن کشورمان با انتشار تلاوتی از یک نوجوان آفریقایی در اینستاگرام نوشت:

بارها عرض کردم که تلاوت قرآن استعداد ذاتی می‌خواهد و با داشتن استاد خوب فقط نیست. ای کاش می‌شد این پسر رو پیدا کنم تا کمکش کنم یه قاری خوب بشه. دوستان این پست رو باز نشر بدید و کمک کنید تا پیداش کنم.

 

تعداد بازدید : 90

تلاوت قاری نوجوان آفریقایی که نظر استاد قرآن را جلب کرد

ابوالقاسمی در گفت‌وگو با فارس در خصوص تلاوت این نوجوان آفریقایی گفت: چندی پیش در فضای مجازی این تلاوت را دیدم و بسیار لذت بردم. این نوجوان استعداد بالایی در تلاوت دارد و اگر به خوبی آموزش ببیند می‌تواند به قاری خوبی تبدیل شود.

وی ادامه داد: تحریر‌های خوب از ویژگی‌های تلاوت او است، همچنین این نوجوان تقلیدی نمی‌خواند و از سبک قاریان مختلف استفاده می‌کند و بسیار پرتحریر می‌خواند. البته از نوع خواندن مشخص است که حتی یک دقیقه هم آموزش ندیده و فقط با گوش دادن تلاوت و استعدادی که دارد این قدر خوب می‌خواند.

ابوالقاسمی درباره علت لزوم پیدا کردن این قاری گفت: این فراخوان را برای این دادم که بتوانیم پیدایش کنیم و به صورت مجازی هم شده به او آموزش دهیم تا بتواند از این استعدادش به خوبی استفاده کند، زیرا به نظر من این استعداد اگر به خوبی پرورش داده شود آینده درخشانی در انتظار اوست. همچنین اگر بشود کمک‌هایی هم از طریق نهاد‌های بین‌المللی مانند جامعة‌المصطفی به او برسانیم.

 

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین