عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۱۱۹۰
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۷
مدیر روابط عمومی بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم علت تغییر زمان برگزاری نمایشگاه قرآن کریم را توضیح داد.

عقیق:سیدفخرالدین اسماعیلی مدیر روابط عمومی بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در گفت و گویی پیرامون تغییر زمان برگزاری نمایشگاه گفت:نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در بازه زمانی ۱۳ تا ۲۷ اردیبهشت ۹۹ همزمان با ۸ لغایت ۲۲ ماه مبارک رمضان خواهد بود.

وی عنوان کرد:پیش از این نمایشگاه کتاب قرار بود از ۲۶ فروردین تا ۵ اردیبهشت در مصلی برگزار شود اما با تصمیم گیری مجدد قرار شد زمان برگزاری نمایشگاه قرآن کریم تغییر کند؛ چراکه با این تغییر، زمان کافی برای غرفه بندی سالن‌ها خواهیم داشت.

اسماعیلی عنوان کرد:پیش از این در نشست خبری فقهی‌زاده معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس این دوره از نمایشگاه، زمان برگزاری نمایشگاه را از ۱۶ تا ۳۰ اردیبهشت اعلام کرد بود.

مدیر روابط عمومی معاون قرآن و عترت پیرامون فراخوان طرح و ایده نمایشگاه بین المللی قرآن کریم توضیح داد: به‌منظور برگزاری هر چه پربارتر و باشکوه‌تر بزرگ‌ترین رویداد قرآنی کشور از همه صاحب‌نظران، فعالان قرآنی و سازمان‌ها و نهاد‌های فرهنگی دعوت می‌شود با ارسال طرح‌ها و ایده‌های نوآورانه، برگزارکنندگان این نمایشگاه را یاری کنند و در این آوردگاه بزرگ فرهنگ دینی سهیم و نقش‌آفرین باشند.

وی اظهار کرد: در این دوره از نمایشگاه با تأکید بر سیاست‌هایی مانند نوآوری، خدمات محوری، تکریم مخاطبان و بهره‌گیری از فرصت‌های فضای مجازی تلاش خواهد شد ضمن مدیریت بهتر منابع و کاهش هزینه‌ها، از طرح‌های ابتکاری و جذاب، به‌ویژه در بخش کودکان و نوجوانان، حمایت شود.

اسماعیلی بیان کرد:صاحبان طرح و ایده از هفتم بهمن‌ماه تا پنجم اسفندماه فرصت دارند با مراجعه به سامانه اینترنتی نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم به‌نشانی iqfa.ir طرح‌نامه‌های مربوط را دریافت، تکمیل و ارسال کنند.

گفتنی است نمایشگاه بیست و هشتم با شعار «قرآن؛ کتاب رشد و رویش» در مصلی بزرگ امام خمینی تهران و با تاکید بر مخاطب کودک و نوجوان برگزار خواهد شد.

 

منبع:باشگاه خبرنگاران


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین