عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۱۹۷۹
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۸
معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد:
علیرضا معاف معاون قرآن و عترت وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت:نمایشگاه قرآن امسال از ۱۵ الی ۲۷ ماه مبارک رمضان به مدت ۱۲ روز در مصلی و با اتخاذ محدودیت و به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

عقیق: علیرضا معاف معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز شنبه ۲۱ اسفندماه در جمع خبرنگاران از حضوری شدن نمایشگاه قرآن خبر داد و گفت: نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان با مجوز ستاد کرونا به صورت حضوری برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: نمایشگاه قرآن امسال از ۱۵ الی ۲۷ ماه مبارک رمضان به مدت ۱۲ روز در مصلی و با پروتکل‌ها به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

وی با اعلام موافقت ستاد ملی مبارزه با کرونا گفت: نمایشگاه کتاب که در شهر آفتاب و اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ به صورت حضوری و بیست و هشتمین دوره نمایشگاه قرآن کریم نیز در مصلی تهران به صورت حضوری برپا خواهد شد.

معاف ادامه داد: سال پیش نیز به دلیل شیوع ویروس کرونا در سال ۹۹ این نمایشگاه تعطیل شد و امسال نیز برای نخستین بار نمایشگاه مجازی قرآن کریم برگزار شد. اما با روند کاهش شیوع این ویروس منحوس در سال آینده برگزاری نمایشگاه قرآن به صورت حضوری و با محدودیت‌های اعلامی برگزار می‌شود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین