عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

از تاريخ:
تا تاریخ:
تعداد نتايج:
3 صفحه
حاج یدالله بهتاش:

خادمی امروز خود را مدیون برکات روضه‌های خانگی کودکی‌مان هستیم

استاد پیشکسوت مداحی با تاکید بر لزوم احیای روضه‌های خانگی مطرح کرد: اکنون هم ما به یاد داریم که دوران کودکی خود را با حضور در روضه‌های خانگی سپری کردیم و به برکت این روضه‌هاست که امروز هم در راستای مسیر اهل‌بیت(ع) خدمت می‌کنیم.
رهبر معظم انقلاب در مراسم تنفیذ:

تشکیل کابینه جدید به تاخیر نیفتد/ دولت مردمی به معنای واقعی کلمه محقق شود+فیلم کامل بیانات

آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب در مراسم تنفیذ حکم ریاست‌جمهوری فرمودند: مسیری که کشور و ملت را به حقوق اساسی خود می‌رساند توسل به ارزش های اساسی انقلاب است.
با انجام مذاکرات با وزارت بهداشت عراق صورت گرفت:

لغو آزمایش کرونا از زائران ایرانی در فرودگاه بغداد و نجف+سند

در روزهای گذشته طرف عراقی برای ورود زائران خارجی به این کشور قرار بود 60 هزار دینار بابت تست کرونا در فرودگاه بغداد و نجف اخذ کند که با رایزنی مسؤولان، اتباع ایرانی از پرداخت این هزینه و انجام آزمایش کرونا در فرودگاه معاف شدند.
نامه رهبر انقلاب به رییس جمهور در پی نامه وزیر بهداشت:

پیشنهاد وزیر بهداشت در ستاد ملی کرونا بررسی شود

در پی نامه و پیشنهاد وزیر بهداشت به رهبر انقلاب در باره تعطیلی دو هفته‌ای برای کاهش چرخش ویروس کرونا، رهبر معظم انقلاب اسلامی از رئیس‌جمهور خواستند این موضوع در ستاد ملی کرونا بررسی شود و هر اقدامی که لازم است انجام گیرد.
رئیس سازمان حج و زیارت:

عمره مفرده تا پذیرش شروط ایران برقرار نمی‌شود/ آخرین وضعیت سفر عتبات

علیرضا رشیدیان، رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه برای تشرف ایرانیان به عمره مفرده طرف سعودی باید همه شروط ایران را بپذیرد، به تشریح آخرین وضعیت سفر به عتبات در شرایط کرونا پرداخت.
شیخ عیسی قاسم:

دولت بحرین دشمنی با عزاداری حسینی را متوقف کند

رهبر انقلاب بحرین در آستانه فرارسیدن عزاداری‌‌های ماه محرم، از رژیم این کشور خواست به بهانه شرایط کرونا، با برگزاری مراسم عاشورا دشمنی نکند و در برگزاری تجمعات رفتار دوگانه نداشته باشد.
تازه ها
پربازدید ها
پرطرفدارترین عناوین