عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

از تاريخ:
تا تاریخ:
تعداد نتايج:
2 صفحه
در آستانه ماه عزای اباعبدالله الحسین(ع):

سفر به عتبات در دهه اول محرم/ لغو ویزا اعزام به کربلا را تسهیل می‌کند؟

در حالی که کم‌تر از یک هفته تا ماه محرم مانده، مسؤولان با توجه به شرایط موجود اطلاعی از زمان برقراری سفر به عتبات ندارند. با این وجود کاروان‌های غیرمجاز و حتی برخی موکب‌ها با تبلیغات گسترده در حال جذب زائر برای دهه اول محرم هستند.
پس از رایزنی های صورت گرفته با مسئولان عراقی:

معافیت زائران ایرانی از پرداخت ورودی فرودگاه نجف +سند

عراقی‌ها در فرودگاه نجف از زائران به عنوان ورودی به این کشور 10 دلار اخذ می‌کردند که با مذاکرات مسؤولان کشورمان با طرف عراقی، از این پس زوار ایرانی از پرداخت این مبلغ معاف شدند.
حاج علی انسانی:

روز مباهله میان شیعیان مغفول مانده است

شاعر پیشکسوت آیینی بر لزوم بزرگداشت روز مباهله تاکید کرد و گفت: با استفاده از اسناد تاریخی مرتبط با این روز که از اعتبار بسیار برخوردار است می‌توانیم بار دیگر حقانیت اهل‌بیت(ع) را به جهانیان یادآور شویم.
حجت‌الاسلام والمسلمین آقامیری:

روضه خانگی بهترین بستر برای شکل‌گیری تربیت حسینی است

یکی از اساتید حوزه علمیه گفت: ما فکر می‌کنیم باید اتفاقات خارق‌العاده‌ای رخ دهد تا فرزندانمان امام‌حسینی شوند در حالی که این تفکر اشتباه است و اگر ما روضه‌های خانگی را برپا کنیم و خود نسبت به روضه‌خوانی در منزل اهتمام داشته باشیم کودک ما حسینی می‌شود چرا که روضه خانگی بهترین بستر برای شکل‌گیری تربیت حسینی است.
مرتضی اعلایی عنوان کرد:

تولید ۱۴۰ هزار قطعه محصول در ۱۵ کارگاه تولیدی

مدیر خانه هنری ماهد از ارائه صندوقچه روضه‌های خانگی با کیفیت بالا خبرداد و گفت: نیروهای مجموعه ماهد با اعتقاد به روضه‌های خانگی در قالب ۱۵ کارگاه تولیدی ۱۴۰ هزار قطعه محصول را تولید و بسته‌بندی کردند و اگر این اعتقاد نبود این حجم از کار نسبت به زمان کوتاهی که در اختیار داشتند شدنی نبود.
امیرحسین اسدی:

وظیفه هر کسب و کاری نوآوری برای مکتب حسینی است

یکی از کارشناسان حوزه کسب و کار از ارائه صندوقچه‌ روضه‌های خانگی به‌عنوان یک ایده موفق یاد کرد و گفت: این صندوقچه‌ها عظمت صنایع فرهنگی را به نمایش گذاشته و تاکید دارند که همچنان نوآوری در خدمت مذهب و فرهنگ است و این نوآوری را متعلق به بزرگان و جوانانی می‌دانیم که برای روضه مسیر جدیدی را ایجاد کردند.
حجت‌الاسلام والمسلمین بی‌آزار تهرانی:

عشق به امام حسین(ع) در روضه خانگی تجلی می‌یابد

تولیت آستان امامزاده صالح(ع) گفت: هر کسی که می‌خواهد امام حسینی باشد باید اهل روضه خانگی باشد چراکه عشق به امام حسین علیه السلام در روضه خانگی تجلی می‌یابد و روشن نگه داشتن چراغ روضه‌های خانگی بسیار ارزشمند است.
تازه ها
پربازدید ها
پرطرفدارترین عناوین