عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

از تاريخ:
تا تاریخ:
تعداد نتايج:
4 صفحه
حاج منصور ارضی در همایش مجازی ده هزار هیئت برگزیده کشور:

بلیط ترکیه و ارمنستان و قرقیزستان را زیر قیمت می فروشند اما کربلا را تعطیل می کنند+فیلم

همایش مجازی ده هزار هیئت برگزیده کشور صبح روز یکشنبه ۱۰ مردادماه با حضور حجت الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و حاج منصور ارضی مداح اهل بیت (ع) در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی برگزار شد.
درخواست دکتر نمکی از رهبر انقلاب:

کشور دو هفته تعطیل شود

سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب از ایشان درخواست کرد تا برای پیشگیری از وقوع فاجعه در مراکز درمانی به دنبال موج سهمگین کرونا شخصا مداخله کنند.
حاج صادق آهنگران:

مداحان صدای مظلومیت خوزستان را به مسئولان برسانند

نشست فوق‌العاده الی الحبیب در راستای برگزاری سلسله نشست های فصلی الی الحبیب به همت جامعه ایمانی مشعر در قرارگاه کربلای خوزستان با حضور جمعی از ستایشگران اهل بیت کشور و همچنین ستایش‌گران شاخص استان خوزستان در محل قرارگاه کربلا برگزار شد.
نامه‌ای به مدیران هیئت‌ها:

جلسات محرم را با رعایت دستورالعمل‌ها برگزار کنید

رئیس سازمان بسیج مداحان و رئیس شورای هیئات مذهبی کل کشور در نامه‌ای مشترک به مدیران هیئت‌ها درخواست کردند تا مجالس محرم را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سرتاسر ایران اسلامی برگزار کنند.
در نشست خبری نخستین کتاب عکس حرم حضرت معصومه(س) عنوان شد:

خواهر خورشید بخشی از کم کاری مسئولان را جبران می کند

نگارنده کتاب خواهر خورشید گفت: یکی از ضعف های بزرگ در مجموعه استان قم نبود عکس های و زیبا از بارگاه حضرت معصومه (س) است که این کتاب بخشی از کم کاری های مسئولان فرهنگی در قم را می تواند جبران کند.
تازه ها
پربازدید ها
پرطرفدارترین عناوین