عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

از تاريخ:
تا تاریخ:
تعداد نتايج:
4 صفحه
مدیر حرم رضوی:

مدیر حرم رضوی: تقریباً همه زائران دستور‌العمل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند

بیش از ۹۰ درصد زائران دستور‌العمل‌ها را رعایت می‌کنند. البته ۱۰ درصد باقی‌مانده هم با تذکر خادمان رعایت می‌کنند. این درحالی است که در کشور کمتر از ۶۰ درصد افراد از ماسک استفاده می‌کنند.
حجت‌الاسلام مسعود عالی، سخنران مذهبی و عضو هیأت امناء بنیاد هدایت

مسجد تراز،‌ مرکز تأمین نیازهای محله است

یکی از جاهایی که حول آن پیوند و صمیمیت میان مؤمنین ایجاد می‌شود، مسجد است. در بستر یک مسجد موفق و کارآمد نیازهای مؤمنان،‌ نیازهای محله و ... شناخته شده و برطرف می‌شود.
حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان:

پناهیان: دفاع مقدس نبود روضه حذف می‌شد

اگر دفاع مقدس نبود، امام هم نمی‌توانست به تنهایی در برابر هجمه‌های برخی در خصوص روضه بایستد. حتی در جبهه‌ها نیز افرادی در دوکوهه بودند که جلسه روضه را به هم می‌زدند و می‌گفتند: زیاد شلوغ نکنید!
گفت و گو با محمد اسداللهی ، مداح ، شاعر و سبک ساز | بخش اول

فیلم| برخی خواننده های پاپ از ملودی های نوحه ها استفاده می کنند/ نوحه "کرب و بلا نبر زیادم" چگونه ساخته شد

شاید عده ای ناراحت شوند و این موضوع با سلیقه آن ها جور نباشد اما من دوست دارم که گاها مانند همین کار "کرببلا نبر زیادم" که برگرفته از کار آقای اصفهانی است، از یک موسیقی استفاده کنم. من معتقدم اگر یک ملودی هیچ مشکلی نداشته باشد و به قول معروف آن ور آبی نباشد، اصلا استفاده از آن اشکالی ندارد.

آخرین وضعیت سلامتی "رجبی‌دوانی" در بیمارستان/ پزشکان به دنبال تصفیۀ عفونت خونی او هستند

پدرم در بخش icu بیمارستان نور افشار بستری است، حال ظاهری او خوب است یعنی می‌نشیند و غذا می‌خورد اما با کمبود اکسیژن مواجه است و علاوه بر این، عفونت خونی نیز پیدا کرده‌اند و پزشکان در حال تصفیۀ خون او هستند.
تازه ها
پربازدید ها
پرطرفدارترین عناوین