عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

از تاريخ:
تا تاریخ:
تعداد نتايج:
5 صفحه
حجت الاسلام پناهیان:

پناهیان: بازتعریف هویت امامان جماعت ضروری است

علیرضا پناهیان،‌ عضو هیأت امناء بنیاد هدایت، در دیدار مدیر، معاونان و همکاران بنیاد هدایت گفت: تا علما اهل کار تشکیلاتی، گروهی و جهادی نباشند،‌ نمی‌توانند دیگران را راهبری کنند.
عقیق به منظور استفاده ذاکرین اهل بیت منتشر می کند

اشعار ولادت امام جعفر صادق (ع)

به مناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت رییس مذهب تشیع حضرت امام جعفر صادق (ع) عقیق تعدادی از اشعار آیینی را به منظور استفاده ذاکرین اهل بیت (ع) منتشر می کند.
عقیق به منظور استفاده ذاکرین اهل بیت منتشر می کند

اشعار ولادت پیامبر اعظم (ص)

به مناسبت فرا رسیدن هفدهم ربیع الاول سالروز ولادت حضرت ختمی مرتبت پیامبر گرامی اسلام عقیق تعدادی از اشعار آیینی را به منظور استفاده ذاکرین و شاعران منتشر می کند
حجت الاسلام علیرضا پناهیان :

رئیس‌جمهور فرانسه در بین مردمش تنهاست/ چگونه تبلیغات مسموم علیه پیامبر کم‌اثر می‌شود؟

حجت الاسلام علیرضا پناهیان با بیان اینکه رئیس‌جمهور فرانسه در بین مردمش تنهاست و محبوبیتی ندارد، گفت: مردم فرهیخته این کشور با رئیس‌جمهوری که او را از خودشان نمی‌دانند، همراه نیستند.
آیت‌الله خاتمی امام جمعه موقت تهران:

آیت‌الله خاتمی: خروش جهان اسلام باید تا عذرخواهی رسمی مکرون پیش رود

عضو شورای نگهبان با بیان اینکه در برابر توهین به مقدسات اسلام نباید آرام گرفت، گفت: این خروشی که در جهان اسلام آغاز شده، باید تا عذرخواهی رسمی مکرون، رئیس جمهور فرانسه پیش رود.
حاج مصطفی خورسندی در گفت و گو با عقیق اعلام کرد:

هیئت مدیره خانه مداحان مشخص شدند / استاد سازگار انصراف داد/ انتخاب مدیر عامل در جلسه آینده

حاج مصطفی خورسندی در گفت و گو با عقیق با اعلام اینکه در انتخابات اخیر استاد حاج غلامرضا سازگار در نامه ای انصراف خود را به دلیل کهولت سن اعلام کردند ، گفت : اعضاء هیئت مدیره جدید به ترتیب کسب بیشترین آراء حاج مرتضی طاهری ، حاج اکبر بازوبند ، حاج مصطفی خورسندی ، حاج محسن طاهری و حاج سید احمد صالحی خوانساری هستند.
تازه ها
پربازدید ها
پرطرفدارترین عناوین