عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

از تاريخ:
تا تاریخ:
تعداد نتايج:
3 صفحه
گفت و گو با محمد اسداللهی ، مداح ، شاعر و سبک ساز | بخش دوم

فیلم| مداحان نباید از شهرت شعرا بترسند/ شعرا باید شأن خود را حفظ کنند

یک زمانی نزد حاج علی انسانی بودیم که یکی از دوستان شاعر ما شعری خواند و سپس همه به یکدیگر نگاه کردند! حاج علی گفت:" قشنگ این بود که همه حرف های شعر برای خودش بود، حتی اگر ضعیف بود..." به واقع یک شاعر باید با شعرخوانی و مطالعه مقتل، داستان و حتی رمان و غیره، هرچه بیشتر، زبانش را تقویت کند تا بتواند شعر را پرورش دهد.
رفتارهای دوگانه ستاد مقابله با کرونا را پایانی نیست

فیلم | اینجا کرونا نیست ! / از سخت گیری شدید با هیئت ها تا مجوز برگزاری کنسرت در روزهای سیاه کرونا

فراموش نکرده ایم که ستاد ملی کرونا و شخص رییس جمهور که بیشترین سخت گیری ها را در ایام محرم در مواجهه با هیئت ها داشتند و هر روز قوانین سختگیرانه تری را برای هیئت ها و اماکن متبرکه وضع می کردند کوچک‌ترین واکنشی به این گونه صحنه ها نشان نمی دهند.
وقف دل ؛ با مشارکت موسسه فرهنگی و سازمان اوقاف و امور خیریه

نماهنگ "پریشانی" با صدای کربلایی جواد مقدم

نماهنگ "پریشانی" از مجموعه "وقف دل" با مشارکت موسسه فرهنگی عقیق و سازمان اوقاف و امور خیریه تولید شده است. این نماهنگ با صدای کربلایی جواد مقدم تولید شده است.
آیت‌الله خاتمی:

آیت‌الله خاتمی: تجلیل رهبر انقلاب از حاج قاسم، ارائه «مکتب سلیمانی» به نسل جوان است

آیت‌الله سیداحمد خاتمی در مراسم رونمایی از کتاب «شاخص‌های مکتب شهید سلیمانی» گفت: تجلیل مکرر رهبر انقلاب از شهید سلیمانی دارای پیام است و آن جلب توجه نسل جوان به «مکتب سلیمانی» است.
ماجرای تعطیلی باشگاه بدنسازی در مشهد چه بود

از توهین بی شرمانه به ائمه اطهار تا تحریف به سبک بی بی سی فارسی

جمعه ای که گذشت یکی از باشگاه‌داران و مربیان رشته بدنسازی و پرورش اندام در مشهد در صفحه اینستاگرامی خود در واکنش به تعطیلی مجدد باشگاه‌های ورزشی در پی اوج گیری دوباره کرونا، مطلبی توهین‌آمیز نسبت به ائمه اطهار(علیهم السلام) منتشر کرد. 
در نشست «محرم امسال» مطرح شد؛

حاج مهدی سلحشور حلقه واسط چهار نسل است / هر مداح در ماه محرم به اندازه یک کتاب شعر صوتی شعر اجرا می‌کند

شعری که در هیئت ارائه می شود طبعاً باید بتواند توقع سلایق مختلف را تا حدی برآورده کند، مداحی درواقع هنری است که معجونی از چند رشته هنری را در دل خود دارد و در شکل کلی خود نیازمند توانایی مدیریتی، اجرا، اطلاعات تاریخی، تسلط بر موسیقی و نواها و شعر است.
تازه ها
پربازدید ها
پرطرفدارترین عناوین