عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

از تاريخ:
تا تاریخ:
تعداد نتايج:
3 صفحه
کاری از مؤسسه مأوا و عقیق

شب های دلتنگی (مرهم ) با صدای کربلایی نریمان پناهی

نماهنگ «مرهم» با صدای کربلایی نریمان پناهی از مجموعه شب های دلتنگی با مشارکت موسسه عقیق و مأوا منتشر می شود. این مجموعه قرار است شب های جمعه هر هفته در حال و هوای زیارت سیدالشهداء(ع) منتشر شود. مجموعه شب های دلتنگی سال گذشته با صدای تعدادی از مداحان اهل بیت(ع) منتشر شد و امسال نیز جمع دیگری از ذاکرین اهل بیت در این مجموعه حضور خواهند داشت.
کاری از موسسه عقیق و ماوا

شب های دلتنگی (کبوترانه ) با صدای حاج حسن خلج

نماهنگ "کبوترانه" با صدای حاج حسن خلج از مجموعه شب های دلتنگی با مشارکت موسسه عقیق و موسسه ماوا منتشر می شود. این مجموعه قرار است شب های جمعه هر هفته در حال و هوای زیارت سیدالشهداء (ع) منتشر شود. مجموعه شب های دلتنگی سال گذشته با صدای تعدادی از مداحان اهل بیت(ع) منتشر شد و امسال نیز جمع دیگری از ذاکرین اهل بیت در این مجموعه حضور خواهند داشت.
کاری از موسسه عقیق و ماوا

شب های دلتنگی (تمنا) با صدای حاج حسین خلجی

در اولین شب جمعه محرم ۱۴۴۱ نماهنگ "تمنا" از مجموعه شب های دلتنگی با مشارکت موسسه عقیق و موسسه ماوا منتشر می شود. این مجموعه قرار است شب های جمعه هر هفته در حال و هوای زیارت سیدالشهداء (ع) منتشر شود. مجموعه شب های دلتنگی سال گذشته با صدای تعدادی از مداحان اهل بیت(ع) منتشر شد و امسال نیز جمع دیگری از ذاکرین اهل بیت در این مجموعه حضور خواهند داشت.
کاری از موسسه عقیق و ماوا

شب های دلتنگی (فصل عزا) با نوای حاج سید مجید بنی فاطمه

در آستانه محرم ۱۴۴۱ نماهنگ "فصل عزا " از مجموعه شب های دلتنگی با مشارکت موسسه عقیق و موسسه ماوا منتشر می شود. این مجموعه قرار است شب های جمعه هر هفته در حال و هوای زیارت سیدالشهداء (ع) منتشر شود. مجموعه شب های دلتنگی سال گذشته با صدای تعدادی از مداحان اهل بیت(ع) منتشر شد و امسال نیز جمع دیگری از ذاکرین اهل بیت در این مجموعه حضور خواهند داشت.
در اولین شب جمعه ماه محرم تقدیم می شود

شب های دلتنگی / حاج حسین خلجی

شب های دلتنگی هفته دوم اثری مشترک از موسسه فرهنگی عقیق و ماوا شب های جمعه هر هفته منتظر باشید حاج حسین خلجی پست ویژه شب جمعه
تازه ها
پربازدید ها
پرطرفدارترین عناوین