عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

از تاريخ:
تا تاریخ:
تعداد نتايج:
1 صفحه
شب های جمعه هر هفته منتظر باشید

شب های دلتنگی ( دلتنگ حرم ) با صدای حاج عبدالرضا هلالی

نماهنگ «دلتنگ حرم » با صدای حاج عبدالرضا هلالی از مجموعه شب های دلتنگی با مشارکت موسسه عقیق و مأوا منتشر می شود. این مجموعه قرار است شب های جمعه هر هفته در حال و هوای زیارت سیدالشهداء(ع) منتشر شود.
شب های جمعه هر هفته منتظر باشید

شب های دلتنگی (دوستت دارم حسین) با صدای حاج ذبیح الله ترابی

نماهنگ «دوستت دارم حسین » با صدای حاج ذبیح الله ترابی از مجموعه شب های دلتنگی با مشارکت موسسه عقیق و مأوا منتشر می شود. این مجموعه قرار است شب های جمعه هر هفته در حال و هوای زیارت سیدالشهداء(ع) منتشر شود.
شب های جمعه هر هفته منتظر باشید

شب های دلتنگی (جای خالی) با صدای کربلایی جواد مقدم

نماهنگ «جای خالی» با صدای کربلایی جواد مقدم از مجموعه شب های دلتنگی با مشارکت موسسه عقیق و مأوا منتشر می شود. این مجموعه قرار است شب های جمعه هر هفته در حال و هوای زیارت سیدالشهداء(ع) منتشر شود.
شب های جمعه هر هفته منتظر باشید

شب‌های دلتنگی (فراق) با صدای کربلایی حمید علیمی

نماهنگ «فراق» با صدای کربلایی از مجموعه شب های دلتنگی با مشارکت موسسه عقیق و مأوا منتشر می شود. این مجموعه قرار است شب های جمعه هر هفته در حال و هوای زیارت سیدالشهداء(ع) منتشر شود.
شب های جمعه هر هفته منتظر باشید

شب‌های دلتنگی (بی قرار) با صدای حاج امیر عباسی

نماهنگ «بی قرار» با صدای حاج امیر عباسی از مجموعه شب های دلتنگی با مشارکت موسسه عقیق و مأوا منتشر می شود. این مجموعه قرار است شب های جمعه هر هفته در حال و هوای زیارت سیدالشهداء(ع) منتشر شود.
شب های جمعه هر هفته منتظر باشید

شب‌های دلتنگی (بوی بهشت) با صدای مرحوم محمد کوثری

نماهنگ «بوی بهشت» با صدای مرحوم محمد کوثری از مجموعه شب های دلتنگی با مشارکت موسسه عقیق و مأوا منتشر می شود. این مجموعه قرار است شب های جمعه هر هفته در حال و هوای زیارت سیدالشهداء(ع) منتشر شود.
شب های جمعه هر هفته منتظر باشید

شب‌های دلتنگی (نجوا) با صدای کربلایی پیام کیانی

نماهنگ «نجوا» با صدای کربلایی پیام کیانی از مجموعه شب های دلتنگی با مشارکت موسسه عقیق و مأوا منتشر می شود. این مجموعه قرار است شب های جمعه هر هفته در حال و هوای زیارت سیدالشهداء(ع) منتشر شود.
شب های جمعه هر هفته منتظر باشید

شب‌های دلتنگی (جانان) با صدای حاج مهدی سلحشور

نماهنگ «جانان» با صدای حاج مهدی سلحشور از مجموعه شب های دلتنگی با مشارکت موسسه عقیق و مأوا منتشر می شود. این مجموعه قرار است شب های جمعه هر هفته در حال و هوای زیارت سیدالشهداء(ع) منتشر شود.
شب های جمعه هر هفته منتظر باشید

شب‌های دلتنگی (سربلند) با صدای حاج حنیف طاهری

نماهنگ «سربلند» با صدای حاج حنیف طاهری از مجموعه شب های دلتنگی با مشارکت موسسه عقیق و مأوا منتشر می شود. این مجموعه قرار است شب های جمعه هر هفته در حال و هوای زیارت سیدالشهداء(ع) منتشر شود. مجموعه شب های دلتنگی سال گذشته با صدای تعدادی از مداحان اهل بیت(ع) منتشر شد و امسال نیز جمع دیگری از ذاکرین اهل بیت در این مجموعه حضور خواهند داشت.
شب های جمعه هر هفته منتظر باشید

شب‌های دلتنگی (دخیل) با صدای حاج حسین سیب سرخی

نماهنگ «دخیل» با صدای حاج حسین سیب سرخی از مجموعه شب های دلتنگی با مشارکت موسسه عقیق و مأوا منتشر می شود. این مجموعه قرار است شب های جمعه هر هفته در حال و هوای زیارت سیدالشهداء(ع) منتشر شود. مجموعه شب های دلتنگی سال گذشته با صدای تعدادی از مداحان اهل بیت(ع) منتشر شد و امسال نیز جمع دیگری از ذاکرین اهل بیت در این مجموعه حضور خواهند داشت.
تازه ها
پربازدید ها
پرطرفدارترین عناوین